خبرهای داغ:
جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه خاتم الانبیا(ص) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۷۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه خاتم الانبیا(ص) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در مسجد مصلی شاهرود برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در سخنانی با تاکید بر اجرای برنامه ها بر محور مساجد و با همکاری ائمه جماعات و هیئت امنا اظهار کرد: باید تلاش کنیم با همکاری همه دست اندرکاران مساجد و محلات برنامه های اثرگذار فرهنگی در سطح مساجد و محلات برگزار و جوانان و نوجوانان را جذب فعالیت ها نماییم.

وی افزود: جنگ نرم دشمن بسیار هدفمند است و ما باید برای مقابله با آن برنامه ریزی داشته باشیم و از تمام ظرفیت ها با همدلی و همکاری بهره ببریم.

علیرضا ابوالقاسمی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات چندین ساله پیشکسوت جهاد و شهادت حاج ابراهیم سعیدی برای وی آرزوی توفیق نمود.

در پایان این مراسم فرمانده جدید پایگاه خاتم الانبیا معرفی و از زحمات فرمانده سابق با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

لازم به ذکراست پایگاه خاتم الانبیا یکی از پایگاه های قدیمی شهرستان شاهرود است که از ابتدای انقلاب تاکنون اثرگذاری فراوانی در پرورش نیروهای بسیجی داشته و دارای اهمیت ویژه ای است.

برگزاری جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه خاتم الانبیا(ص) شاهرود+عکس 
ارسال نظرات
پر بیننده ها