با حضور فرماندار ساوجبلاغ صورت گرفت :

دیدار با خانواده های معظم شهدا

دیدار فرماندار ساوجبلاغ با ۴ خانواده شهید و جانباز دفاع مقدس در شهر هشتگرد فرماندار ساوجبلاغ عصر امروز به همراه مدیر بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان با پدر شهید گرانقدر حاج کرم بغدادی ،جانباز کورش عاطفی خانواده شهید محمد علی عسگری ، خانواده شهید حکمت الله ساوجبلاغی ،جانباز والامقام اکبریان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۷۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،فرماندار ساوجبلاغ عصر امروز  به همراه مدیر بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان با  پدر شهید گرانقدر حاج کرم بغدادی ،جانباز کورش عاطفی  خانواده شهید محمد علی عسگری  ، خانواده شهید حکمت الله ساوجبلاغی ،جانباز والامقام اکبریان دیدار و گفت و گو کرد.
 دیدار با خانواده های معظم شهدا

 فرماندار ساوجبلاغ خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخاری ارزشمند دانست و گفت:امنیت ، آرامش و اقتدار ایران اسلامی حاصل جانفشانی شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد.

ابوالقاسم پالیز گیر  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا همچنین صبوری ، فداکاری و جانفشانی جانبازان سرافراز قدردانی کرد

وی خانواده های معظم شهدا را سرمایه ارزشمند جامعه خواند و خدمت به آنان را توفیق الهی برای مسئولان دانست.
وی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت:مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا ، جانبازان ، آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند چرا که اگر این ایثارگری نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ  دیدار باخانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از اولویت های کاری تمامی مسئولان برشمرد و گفت: همه ما باید قدردان جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا باشیم.

بررسی  مسائل درمانی جانبازان ،اشتغال فرزندان وتسهیلات مسکن از جمله مواردی بود که در بازدید امروز مطرح و فرماندار ساوجبلاغ وعده پیگیری و تحقق آن را داد
 
 
خبرنگار:کولیوند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار