با برند شهید نادر مهدوی؛

رزمی کاران جنوب کشور در مسابقات بین المللی باکو حضور می یابند

بوشهرـ دو تن از قهرمانان برجسته رشته کیک بوکسینگ به عنوان نمایندگان پهنه جنوبی کشور در تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ باکو- ۲۰۱۷ شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۶۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نماینده کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA  در استان های پهنه جنوبی کشور و مسئول کمیته مسابقات هیات ورزش­های رزمی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امیررضا کوهستانی و علی اکبر کوهگرد  قهرمان بیش از 15 دوره مسابقات معتبر کشوری و منطقه ای به عنوان نمایندگان پهنه جنوبی کشور در تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ باکو- ۲۰۱7 حضور خواهند داشت.

عبدالرحمان فرزام افزود: این افراد در قالب تیم منتخب بهترین های کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و نظارت فدراسیون ورزش های رزمی در تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ آذربایجان حضور پیدا می کنند.

مشاور فرهنگی ریاست کاراته کالج AIKIA  کشور یکی از اهداف کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ را زنده کردن ارزش های انقلابی با نام و یاد شهیدان بزرگوار دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: این کمیته توسعه ورزش قهرمانی با رویکرد اسلامی -  ایرانی و برندسازی و معرفی الگوهای ناب انقلابی همچون شهید ابراهیم هادی اسوه مقاومت و ایثار و علمدار کانال کمیل و حنظله و شهید نادر مهدوی اسطوره مبارزه با استکبار جهانی در سطح ملی و بین المللی را در دستور کار خود دارد.

فرزام اضافه نمود: در این دوره از مسابقات نیز که دو تن از قهرمانان و خادمین یادمان شهدای کانال کمیل و حنظله با برند شهیدان نادر مهدوی و ابراهیم هادی حضور خواهند داشت، تصاویر و پیام هایی این شهدای عزیز در طول مسابقه به نمایش خواهند گذاشت.

این رویداد بین المللی از ۲۹ جولای لغایت ۲ آگوست ۲۰۱۷ در ورزشگاه المپیک بندر باکو جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار