خبرهای داغ:
رئیس شیلات بهبهان گفت: بیش از یک میلیون قطعه کپور ماهی در رودخانه زهره و خیر آباد رها سازی شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۲۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
مجید شکاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در بهبهان اظهار کرد: یکی از بهترین نقاط شهرستان بهبهان جهت پرورش ماهی و ایجاد اشتغالزایی در رودخانه زهره و خیر آباد است.
وی ادامه داد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است می توان از این ظرفیت جهت ایجاد اشتغال و تولید نگاه ویژه یکرد.
رئیس شیلات بهبهان اضافه کرد: رها سازی این نمونه از ماهی که جهت حفظ و بازسازی ذخائر ماهیان بویژه ماهیان در معرض خطر انقراض یکی از مهمترین وظایف محوری نهادهای مسئول است.
شکاری خاطرنشان کرد: مهمترین عوامل محیطی موثر بر بقاء بچه ماهیان در محیط‌های طبیعی است که رودخانه زهره و خیرآباد این ظرفیت را دارد.
وی یاآور شد: تا کنون تعدادی از متقاضیان پرورش ماهی در شهرستان بهبهان اقدام نموده اند که طی مراحل قانونی و اداری به زودی به بخش خصوصی بچه ماهی جهت پرورش واگذار خواهد شد.
رئیس شیلات بهبهان ضمن اشاره به وجود سد مارون و شهدا و آریوبرزن در شهرستان بهبهان گفت: وجود این سدها برای پرورش ماهی زمینه‌ای مناسب برای اشتغالزایی است.
وی خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان در جهت آبزی‌پروری استفاده شود که در این جهت می‌توان از ظرفیت‌های مستعد در بهبهان استفاده کافی را برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها