امام‌جمعه کلاته رودبار گفت: رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس همگی عاشقان فرهنگ رضوی بودند و این موضوع در خصوص شهدای مدافع حرم نیز صدق می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۷۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل بنائیان ضمن بیان اینکه رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس همگی عاشقان فرهنگ رضوی بودند و این موضوع در خصوص شهدای حرم نیز صدق می‌کند، ادامه داد: امروز آزادگان و جانبازان مبلغ‌های حیاتی و مهم فرهنگ رضوی هستند و باید به این موضوع توجه کرد.

وی افزود: ایثار و شهادت از ابتدای اسلام همراه با دیگر فرهنگ‌های اسلامی همراه بوده و در نزد ائمه بسیار موردتوجه و اهمیت بوده است.

امام‌جمعه کلاته رودبار با اشاره به اینکه شهدا مایه افتخار و آبروی نظام اسلامی هستند تصریح کرد: این افراد برای زنده ماندن فرهنگ‌های اسلامی از جان و مال خود گذشتند و درراه خدا جهاد کردند.

بنائیان بابیان اینکه وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در کشور بسیار باعث افتخار است و عزت و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد بیان کرد: این موضوع همچنین باعث افزایش برکت در جامعه و زندگی روزمره مردم می‌شود.

امام‌جمعه کلاته رودبار ضمن بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در چند سال اخیر همراه با خود برکات زیادی را به همراه داشتند و فرهنگ رضوی را در استان سمنان بیش از گذشته نشر داده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا امسال هم مانند سال‌های گذشته این برکات و رحمت‌های الهی را همراه با خود به استان سمنان بیاورند تا بتوانیم از این برکات نهایت استفاده را ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها