خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قدس:

والدین شهدا قوی‌ترین ارتش در پشتیبانی از نظام هستند

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: پدران و مادران شهدا قوی‌ترین ارتش در پشتیبانی از نظام هستند، در هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۶۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار اسماعیل قاآنی در مراسم چهلمین روز تدفین جانباز شهید علی محمدرضایی که در مسجد جامع شهر شال برگزار شد، با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا مراسم عزا نیست، گفت: شهیدان به برپایی این یادواره‌ها احتیاجی ندارند بلکه ما هستیم که باید در چنین مراسم‌هایی حضور یابیم تا بیشتر با سیره و منش آنها آشنا شویم.
وی با اشاره به صبر و استقامت والدین شهدا گفت: پدران و مادران شهید داوطلبانه فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند تا برای احیای ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنان مبارزه کنند.
قاآنی با اشاره به والدین شهید علی محمدرضایی افزود: پدر و مادر این شهید بزرگوار با وجود اینکه فرزندی در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده بودند، با این وجود راضی شدند فرزند دیگر خود را راهی جبهه‌های جنگ در سوریه کنند که اکنون مفقودالاثر است.
جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: پدران و مادران شهدا قوی‌ترین ارتش در پشتیبانی از نظام هستند، در هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد و بایستی قدردان آنها باشیم.
وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس، کشور ما حتی کوچکترین و ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی برای مبارزه با دشمنان نداشت، گفت: در این شرایط شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام با پیشرفته‌ترین تسلیحات جنگی دشمنان ایستادگی کردند ولی ذره‌ای از اهداف خود عقب‌نشینی نکردند.
جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: رزمندگان ما با صبر و استقامت در برابر مشکلات و تحمل سختی‌ها توانستند به مرور زمان به پیروزی دست یابند.
قاآنی افزود: اگر جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز مردم ما در آرامش و امنیت زندگی نمی‌کردند و با مشکلات فراوانی مواجه بودند.
این مسوول با بیان اینکه هر چه داریم از رشادت‌های شهداست، گفت: امروز آحاد جامعه باید قدردان شهیدان باشند و در احیای اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه تلاش کنند.
گفتنی است: در این مراسم مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسوولان از جمله غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی دیگر از مدیران حضور داشتند

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار