بوشهرـ محمد محمدیاری مسئول گروه های جهادی جنوب استان بوشهر مدت زمان این اردو را 10 روز عنوان کرد و ادامه داد: اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی در رفع محرومیت و ایجاد روحیه کار، همت و فرهنگ جهادی در مردم به خصوص قشر جوان موثر است.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۶۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به  گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول سازندگی به همراه مسئول علمی و مالی ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر از گروه های جهادی جنوب استان مستقر در روستاهای محروم و کم برخوردار بخش کاکی شهرستان دشتی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید علی رحیمیان مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار کرد: بخش اعظمی از این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود.

وی ادامه داد: خودسازی درونی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، غنی‌سازی اوقات فراغت، آشنایی با محدودیت‌ها و کمبودهای مناطق محروم، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی و خدمت رایگان به مناطق محروم از مهم‌ترین هدف های اردوی جهادی است.

محمد محمدیاری مسئول گروه جهادی شهید رنجبر مدت زمان این اردو را 10 روز عنوان کرد و ادامه داد: اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی در رفع محرومیت و ایجاد روحیه کار، همت و فرهنگ جهادی در مردم به خصوص قشر جوان موثر است.

وی افزود: دانشجویان این مرز و بوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و آماده هر نوع ایثار و خدمت به نظام حتی در دورترین نقاط کشور هستند.

محمدیاری خاطرنشان کرد: در این دوره گروه های جهادی محمد رسول الله، شهید رنجبر و شهید فرشچی از دانشگاه های جنوب استان در روستاهای زیارت ساحلی، کردوان رئیسی، کردوان سفلی و علیا و روستای اسماعیل محمودی همکاری و مشارکت دارند.


ارسال نظرات