دومین برنامه مشترک دفتر فرهنگی آستان قدس رضوی و حوزه هنری مازندران با هدف کشف توانمندی‌های ادبی و تولید آثار ارزشمند در ساری انجام شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۳۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حوزه هنری مازندران و دفتر فرهنگی آستان قدس رضوی در استان در برنامه‌ای مشترک به مناسبت دهه کرامت، عصر شعری را با موضوع امام رضا(ع) برگزار کردند.

در این محفل که در نگارخانه هنر انقلاب بابل برپا شد، تنی چند از شاعران مازندران به ارائه آخرین آثار خود پرداختند.

میثم رنجبر مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری مازندران گفت: این برنامه مهمانان غیر مازندرانی هم داشت که از جمله می‌توان به حضور محمد جواد غفورزاده(شفق)، محمد علی سالاری(ثانی)، احمد بابایی و محمود حبیبی کسبی اشاره داشت.

سیدولی هاشمی مسؤول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری مازندران و معاون اداری مالی این نهاد اظهار کرد: پرداختن به ادبیات آیینی و مذهبی از دیرباز یکی از ضرورت‌های جامعه ما بوده است.

وی با بیان اینکه حوزه هنری مازندران در تلاش است تا دفتر ادبیات آیینی را در استان ایجاد کند گفت: ادبیات قادر است با بیان امر مذهب، (با نگاهی گسترده از خداوند تا انسان و هستی) و همچنین آیین (با نگاهی تاریخی)، انسان امروزی را با بسیاری از واقعیت‌ها آشنا کند.

در پایان این مراسم از شاعرانی که به خوانش آثار خود پرداختند تجلیل شد.

این محفل که با استقبال قابل توجه شاعران و علاقه‌مندان همراه شد، دومین برنامه مشترک دفتر فرهنگی آستان قدس رضوی و حوزه هنری مازندران بوده که با هدف کشف توانمندی‌های ادبی و تولید آثار ارزشمند انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها