نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود تسریع شود

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به وضعیت پروژه مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در شاهرود، گفت: تسریع در بهره‌برداری از پروژه موردتوجه مسئولان این نهاد باشد.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۱۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در دیدار با معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی دفتر خود در بر ضرورت تسریع در به بهره‌برداری رسیدن پروژه مجتمع فرهنگی این نهاد در شاهرود تأکید کرد و افزود: مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی باید در راستای دغدغه‌های مردم شهرستان توجه ویژه‌ای به این پروژه مهم داشته باشند.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و اهتمام مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تسریع در تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی اداری تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود گفت: مردم شهرستان قریب به ربع قرن در انتظار تکمیل این پروژه هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه اداری فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود در زمان مرحوم حسینی شاهرودی نماینده ادوار مجلس کلنگ زنی شده و تا امروز به دلیل مشکلات مختلف اعتباری واداری به بهره‌برداری نرسیده است لیکن از مسئولان تقاضا داریم تا در اتمام این پروژه فرسایشی تبلیغات اسلامی را همراهی کنند.

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی شاهرود نیازمند یک‌همت جمعی از سوی مسئولان است

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به روند تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی در شاهرود، ضمن اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی فاز دوم این مجموعه، تأکید کرد: این پروژه در واقع ساختمان جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان است که تکمیل آن تنها نیازمند یک‌همت جمعی از سوی مسئولان به‌خصوص مدیران شهری است.

علیرضا هوشیار با بیان اینکه تمام مراحل اجرایی پروژه اداری تبلیغات اسلامی انجام‌شده و حتی چیدمان مبلمان داخلی آن نیز صورت گرفته که تنها یک‌همت نهایی از سوی مدیران شهرستانی باعث افتتاح آن خواهد شد، گفت: افتتاح این پروژه بزرگ قطعاً نیاز مردم استان و خصوصاً شهرستان شاهرود در حوزه مسائل دینی، فرهنگی و حتی هنری را تأمین می‌کند و سالن‌های این مجموعه با گنجایش بسیار بالا می‌تواند در راستای میزبانی از مراسم رسمی این شهرستان مؤثر واقع شود.

وی ضمن تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی در راستای رفع مشکلات اداری پروژه مجتمع فرهنگی شاهرود، بیان کرد: امروز سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه به‌راحتی می‌تواند نیاز شاهرود به سالنی درخور شأن این مردم شهیدپرور و متدین را برطرف کند که با وجود اجرای تمام مراحل ساخت، بهره‌برداری از آن درگرو همراهی مسئولان است.

اهتمام مسئولان آخرین مرحله است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه اهتمام مسئولان آخرین مرحله برای افتتاح پروژه فرهنگی این اداره کل در شاهرود است، گفت: با افتتاح این طرح بسیاری از نیازهای فرهنگی شاهرود رفع خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی شکری بیان کرد: این پروژه در فاز اداری دارای سالن‌های اجتماعات، جلسات و حتی سینماست که به‌واقع افتتاح آن بر ظرفیت‌های شهرستان شاهرود می‌افزاید و همچنین یک سینمای درخور شأن مردم به این شهرستان هدیه می‌دهد.

وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شاهرود و میامی در خانۀ ملت و همچنین فرمانداری ویژه شهرستان برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه گفت: با رفع موانع اداری در راستای دریافت انشعابات برق، آب، گاز و تلفن امیدواریم فاز اداری مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود طی چند روز آینده به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار