نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت همواره جواب داده، می دهد و خواهد داد؛ هرچند مقاومت هزینه دارد اما این هزینه می ارزد چرا که با عزت همراه است در حالیکه سازش هم هزینه دارد اما همراه با ذلت است.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۹۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، آیت الله احمد خاتمی  با بیان اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده است، گفت: در هیچ زمانی  آمریکا تحریم های خود را برنداشته است؛ اگرچه فراز و نشیب هایی داشته و گاهی کمتر یا بیشتر شده اند اما هیچگاه بی تحریم نبوده ایم.
 
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران عنوان کرد: مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا اوج تحریم ها و به تعبیر آنها مادر تحریم هاست؛ حال سوال این است که نسخه درمان در مقابل آنها چیست؟
 
 
وی تاکید کرد: تجربه نشان داده است که مذاکره پاسخگو نیست؛ مذاکره زمانی موثر است که طرف مقابل حداقل ارزش های انسانی را زیرپا نگذارد اما آمریکایی ها نشان دادند به کمترین ارزش های انسانی پایبند نیستند؛ بنابراین تنها نسخه مقاومت باقی می ماند.
 
 
آیت الله خاتمی اظهار داشت: مقاومت همواره جواب داده، می دهد و خواهد داد؛ هرچند مقاومت هزینه دارد اما این هزینه می ارزد چرا که با عزت همراه است در حالیکه سازش هم هزینه دارد اما همراه با ذلت است.
 
 
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مقاومت نسخه شفابخش است و قطعا در پی آن پیروزی است؛ ملت ایران دشمن را خسته می کند اما خود خسته نمی شود.
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات