جانشين فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
بوشهرـ جانشين فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: فضاي مجازي به روزترين و حساس ترين رسانه است و برد آن از صدا و سيما بيشتر است چرا كه هر اتفاقي كه در جامعه رخ مي دهد بدون هيچ گونه كاستي در فضاي مجازي اطلاع رساني مي شود و در اختيار تمام آحاد مردم قرار مي گيرد.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۶۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مراسم دوره تربيت راهنمايان فضاي مجازي با حضور دكتر متين فر، مدير نخستين كلنيك ترك اعتياد فضاي مجازي، جانشين فرمانده سپاس امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

در اين مراسم حميد خرمدل جانشين فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار كرد: آموزش سواد رسانه اي از برنامه هاي تميز و آتش به اختيار رهبر انقلاب است كه فرمودند انجام دهيد.

 
وي افزود: ما بايد مجموعه انقلابي در جهت خنثي سازي كارهايي كه دشمن براي امنيت كشور انجام مي دهند فراهم كنيم.
 
خرمدل با اشاره به عمليات هاي انجام شده عنكبوت در بوشهر گفت: اكثر كساني كه فعاليت مي كردند بالاي ٤٠ تا ٥٠ سال سن داشتند و با حساسيت كامل تخريب مي كردند از اين رو كارهايي از اين قبيل بايد با جديت صورت بگيرد و با آن ها مقابله شود و با آگاه سازي مردم را از خطرات و مشكلات اين گونه صفحات و كانال ها آگاه كرد.
 
وي افزود: فضاي مجازي به روزترين و حساس ترين رسانه است و برد آن از صدا و سيما بيشتر است چرا كه هر اتفاقي كه در جامعه رخ مي دهد بدون هيچ گونه كاستي در فضاي مجازي اطلاع رساني مي شود و در اختيار تمام آحاد مردم قرار مي گيرد.
 
خرمدل خاطرنشان كرد: روزي فرا مي رسد كه شاهد حضور فضاي مجازي در كنار خود نيستيم چرا كه به ميزاني با زندگي ما توأم مي شود كه ديگر وجود فضاي مجازي را احساس نمي كنيم به طوري كه بدون آن نمي توان زندگي كرد و ما بايد خودمان را براي آن روز آماده كنيم.
 
وي افزود: امروزه از اول دبستان تا مسن ترين فرد جامعه با فضاي مجازي درگير هستند.
 
جانشين فرمانده سپاه امام صادق (ع) بيان داشت: بي حيايي در فضاي مجازي در حال شكل گيري و ترويج است چرا كه وقتي با انبوهي از جملات روبرو مي شوند اين جملات در اذهان جا مي افتد، از اين رو بايد بر اساس فرمايش مقام معظم رهبري در مسائل فرهنگي آتش به اختيار رفتار كرد.
 
انتهاي پيام/

ارسال نظرات