خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری مراسم یادبود شهدای عملیات مرصاد در شاهرود

مراسم یادبود شهدای عملیات مرصاد با حضور جمعی ازفراگیران و دانشجویان موسسه فرهنگی بین الحرمین در شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۰۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم محفل انس با قرآن و عترت و یادبود شهدای عملیات مرصاد با حضور فراگیران و دانشجویان موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود و با همکاری اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عرفانی گفت: عملیات مرصاد به عنوان برگ زرینی در دفاع مقدس، گواهی بر ایثارگری مقاومت مردم شریف ایران اسلامی است ،  زیرا خیال باطل منافقان برای اشغال میهن عزیزمان با  تلاش نیروهای نظامی و بسیج مردمی هیچگاه به انجام نرسیده است چرا که منافقان کوردل، شکست سختی را از نیروهای رزمنده ایران اسلامی خورده‌اند.

لازم بذکر است مراسم یادبود شهدای عملیات مرصاد بمدت دو روز و از مورخه پنج شنبه 5/5 الی جمعه 6/5 از ساعت 21 همراه با روایت گری و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و پخش کلیپهای دوران دفاع مقدس در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار گردید.

خاطر نشان می شود: پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است و استان سمنان در این عملیات غرور آفرین ۶۸شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، در عملیات مرصاد رزمندگان تیپ 12 قائم آل محمد (ص) استان سمنان نقس بسزایی داشته و شهرستان شاهرود در این عملیات شهدای فروانی را تقدیم نموده است که در این مراسم یادبود ،یاد و خاطره این عزیزان زند ه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها