در حال حاضر مردم ایران اسلامی بعنوان تنها کشوری در جهان است که این مهم را جامعه عمل پوشانده و در پرتو منویات ولی امر مسلمین چراغ راه مسلمانان جهان شده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۸۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛همزمان با دهه کرامت و سالروز ملی تکریم و بزرگداشت امام زادگان جلسه شبی در محضر قران به یاد شهیدان همیشه جاوید و امام شهیدان به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در مسجد صاحب الزمان عجل الله کوهبنان برگزار گردید.
در این مراسم سرهنگ عباس زاهدی گفت:یکی از مهمترین توصیه های نبی مکرم اسلام صل الله علیه واله در اخرین روزهای زندگی خویش قرار گرفتن مردم در کنار قران و اهلبیت بود که سعادت دنیا و اخرت را رقم می زند.
وی ابراز داشت :متاسفانه هنوز چند ماه از رحلت نبی مکرم اسلام نگذشته بود که جمعی از دنیا پرستان اهلبیت عصمت و طهارت را به کلی کنار زدند و فقط به قران و تلاوت ظاهری ان روی اوردند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ابراز داشت :همین گروه بعدها باعث شدند که مولای متقیان 25سال خانه نشین شود و در نهایت در میدان جنگ وقتی قران را بر سرنیزها دیدند در مقابل رهبر و مقتدای خویش شمشیر کشیدند و او را وادار به پذیرش صلح کردند.
وی تصریح کرد: امروز هم دشمنان و استکبار جهانی وقتی منافع خویش را در خطر دیدند در صدد برآمدند تا مردم را از قران دور سازند که حمایت از نویسنده ایات شیطانی در همین راستا بود.
زاهدی خاطر نشان کرد:در حال حاضر دشمنان با راه اندازی گروه های تکفیری نظیر داعش در صدد بر امدند تا در پناه قران به نسل کشی مبادرت ورزند تا مردم را در اقصی نقاط جهان به این کلمات نورانی بدبین سازند.
وی تاکید کرد :دشمنان و بدخواهان غافلند که نور قران در جسم و جان مردم اثر خود را گذاشته و این شیطنت ها راه به جایی نخواهد برد و در نهایت سرافکندگی و نابودی انان را در پی دارد.
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت:اگر جامعه جهانی بخواهد روی سعادت و خوشبختی را ببیند باید به قران و اهلبیت که در راس انان ولایت و رهبری است تمسک جوید در حال حاضر مردم ایران اسلامی بعنوان تنها کشوری در جهان است که این مهم را جامعه عمل پوشانده و در پرتو منویات ولی امر مسلمین چراغ راه مسلمانان جهان شده است.
وی ادامه داد :به برکت انقلاب اسلامی امروزه در بسیاری از مساجد و منازل جلسات قران برگزار می شود البته باید سعی شود در جلسات به تفسیر و ترجمه ایات قران نیز پرداخته شود .
ایشان در پایان گفت:در صدد هستیم تا با شناسایی چهرهای قرانی شهرستان با همکاری اداره اوقاف و کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت این جلسات بصورت مستمر در بقاع متبرکه و مساجد محلات برگزار گردد.
ارسال نظرات