مدیرعامل شرکت آذربایجان شرقی در آیین پایانی هفتمین دوره مسابقات امدادی، عملیاتی امدادگران شرکت گاز استان گفت: اکثر آیتم های مسابقات بر مبنای مهارت های جسمانی است که در جای خود بسیار مهم است ولی باید برنامه ریزی و فضا به سمتی پیش رود که این آمادگی توأم با آمادگی ذهنی باشد و از سال آینده تدابیری اندیشیده شود تا علم نقشه خوانی به آیتم مسابقات افزوده شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۲۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، ولی اله دینی با تأکید بر اهمیت توانمندی های ذهنی امدادگران در موضوعات نقشه خوانی بیان كرد: اگر یک امدادگر حائز مهارت های جسمانی امدادی باشد ولی در یک حادثه قرائت اشتباهی از نقشه داشته باشد زمان رفت و برگشت موجب از دست رفتن فرصت طلایی در حادثه خواهد شد بنابراین همه امدادگران باید با علم نقشه خوانی فنی شبکه گازرسانی آشنایی کامل داشته باشند.

وی مهارت و دانش را دو ویژگی مهم امدادگران گاز اعلام کرد و افزود: موفقیت هر سازمان در گروه استفاده از نیروی انسانی کارآمد دانش مدار و با مهارت است و به کارگیری این شاخص ها در جذب نیروی انسانی بویژه امدادگران بسیار ضرورت دارد.

دینی نقش آموزش امدادگران را از اولویت اصلی برنامه های شرکت دانست و اظهارداشت: موضوع آموزش مهارت و دانش کارکنان باید جدی تلقی شود و فضای آموزشی از حالت های کلیشه ای خارج و کارکنانی که در آموزش های جدید دانش افزایی داشته باشند در رتبه بندی و تشویق در اولویت خواهند بود و کسانیکه دچار کمبود دانش خواهند شد به مشکل برخورد خواهند کرد.

در آیین پایانه این دوره از مسابقات از امدادگران و تیم های برتر با اهدای لوح، مدال و کاپ تجلیل شد.

نفرات برتر این دورخ از مسابقات با عنوان تیم شرکت گاز آذربایجان شرقی در مسابقات سراسری امدادگران شرکت ملی گاز ایران که مهرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات