فرمانده سپاه روح الله:

هجمه دشمنان در عملکرد موثر سپاه تاثیری ندارد/ ولایت مداری مهم‌ترین اصل انقلابی بودن

فرمانده سپاه روح الله گفت: متاسفانه سپاه این روزها مورد کم‌لطفی و مورد برخی هجمه‌ها قرار گرفته است اما با وجود طرح چنین مسائلی هیچگاه سپاه از رسالت اصلی خویش دور نمانده و در خدمت اسلام و انقلاب مانند همیشه وفادار باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۲۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه، گفت: سپاه نهادی مقدس است عزت و آبروی‌اش از خلوص نیت رزمندگان، شهدا و جانبازان است. عمده ویژگی سپاه که رمز موفقیت آن محسوب می‌شود، می‌توان به نهادی ولایت مدار، انقلابی و نهادی مردمی اشاره کرد که به پشتوانه همین مردم در همه عرصه‌های سخت توانسته پیروز میدان شود.

وی افزود: سپاه پس از دوران دفاع مقدس با وسایل مهندسی که در اختیار داشت توانست در عرصه عمران و آبادی کشور خدمت نماید .

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: ماموریت سپاه دفاع از ارزش‌های انقلاب است که عده‌ای قصد دارن با تفسیرهای غلط سپاه را به چالش بکشند و این نهاد را محدود نمایند در صورتی که از ابتدا این نهاد تحت امر ولایت بوده است و بهترین تفسیرها را حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب از این نهاد انقلابی و مردمی داشته‌اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با تاکید بر اینکه سپاه برای دفاع از انقلاب و تهدیدات جدید دشمن باید در همه زمینه‌ها خود را به روز نگه دارد، گفت: متاسفانه سپاه این روزها مورد کم‌لطفی و مورد برخی هجمه‌ها قرار گرفته است اما با وجود طرح چنین مسائلی هیچگاه سپاه از رسالت اصلی خویش دور نمانده و در خدمت اسلام و انقلاب مانند همیشه وفادار باقی خواهد ماند.

وی افزود: همراهی با ولایت هزینه‌های بسیاری دارد و باید آن را به جان خرید چراکه در مسیر ولایتمداری باید از همه چیز گذشت تا همه چیز را به دست آورد.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: هدایت، کرامت و شفاعت متاثر از نعمت ولایت است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: با بصیرت و توان مردم می‌توان بر دشمن و منافق پیروز گردید.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی و مردمی با تبعیت از ولی فقیه و متصل به ولایت به دنبال تقویت شاخص‌های انقلابی‌گری در درون سازمان و در بین آحاد مردم است، سپاه متعلق به مردم بوده و توسط مردم هم حمایت می‌شود.

در پایان از زحمات سرهنگ دوم پاسدار مجید احمدجعفری تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج ساوه منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات