مدیر کمیته امداد محلات خبر داد
مدیر کمیته امداد شهرستان محلات گفت: سال گذشته تعداد حامیان «ایتام» در این شهرستان 875 نفر بوده که امسال این تعداد رشد 8 درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۲۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی مدیر کمیته امداد شهرستان محلات طرح" اکرام ایتام" را طرحی انسان دوستانه برشمرد و گفت: این طرح به منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست به همت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این شهرستان 948 حامی از کودکان مشمول طرح‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد محلات در سال جاری تاکنون حمایت کرده‌اند که برای این منظور بیش از 892 میلیون و 673 هزار ریال در کمک به رفع مشکلات این کودکان با کمیته امداد همکاری داشته‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات تصریح کرد: تعداد حامیان ایتام در شهرستان محلات، سال گذشته 875 نفر بوده و به نسبت سال قبل رشد 8 درصدی داشته است.

رجبی افزود: در این طرح حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به شماره حسابی که از سوی واحد اکرام شهرستان اعلام شده است واریز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حامیان طرح‌های" اکرام ایتام"و "محسنین" علاوه بر پرداخت کمک های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه های گوناگون اقدام می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات