نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: کمیته امداد با کمک به ایجاد اشتغال پایدار در بین محرومان و پرداخت تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه عملکرد مطلوبی داشته است.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۱۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با نماینده مردم ساوه و زرندیه درخصوص مشکلات خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه کمک به محرومان یک وظیفه همگانی است، گفت: مهم‌ترین دغدغه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توانمندی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت است.

وی با اشاره به لزوم آموزش خانواده‌های تحت حمایت، افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تلاش در جهت ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از ضروریات است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی سوق دادن خانواده‌های تحت حمایت به سمت تولید و اشتغال را از اقدامات موثر کمیته امداد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد با کمک به ایجاد اشتغال پایدار در بین محرومان و پرداخت تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه عملکرد مطلوبی داشته است.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن تشکر از نمایندگان مجلس گفت: افزایش سهم اشتغال و مستمری مددجویان تحت حمایت از تصمیمات موثر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر بوده است.

وی با اشاره به افتتاح صندوق قرض‌الحسنه "امداد ولایت" تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی به منظور ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت و رفع مشکلات آنها راه‌اندازی شده و خیران می‌توانند با سپرده‌گذاری در این صندوق در این کار خیر مشارکت کنند.

موسی‌نزاد در پایان خاطرنشان کرد: وضع قوانین مناسب توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کمک به محرومان و کاهش فقر موثر و ذخیره‌ای برای آخرت آنها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات