فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: دهه شصت دهه مظلومی است و بسیاری در این دهه جای جلاد و شهید را عوض کردند و جریان‌های غرب‌گرا موضوع انقلاب اسلامی را به نوعی جعل کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۱۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار حسین الله کرم در جلسه کارگروه توانمندسازی مدیران فرهنگی ناحیه نیشابور گفت: به لحاظ سیاسی نظام سیاسی دیکتاتوری ارثی جای خود را به نظام مردم پایه دینی داد که این هنر امام راحل بود و به لحاظ فرهنگی یک فرهنگ دنباله روی غرب را تبدیل به یک فرهنگ اسلامی ایرانی کرد.

وی افزود: امام راحل اهداف حداکثری را دنبال می کرد در حالی که در نهضت ملی و مشروطه اهداف حداقلی هم به نتیجه نرسید و این کار بسیار بزرگی بود که ملت و حضرت امام(ره) با کمک هم انجام دادند.

اله کرم گفت: دهه شصت دهه مظلومی است و خیلی ها در دهه شصت جای جلاد و شهید را عوض کردند و جریان های غرب گرا موضوع انقلاب اسلامی را به نوعی جعل کرده اند، در تحلیل انقلاب اسلامی غرب‌گراها دپارتمان های ایران شناسی خود را فعال کرده اند تا ما به روش شناسی کتاب های غربی مراجعه کنیم.

وی ادامه داد: سازمان جاسوسی آمریکا یک پروژه تاریخ ایران مدرن را با توجه به همین دهه شصت در دست اقدام گرفتند و حتی در دانشگاه عبری اورشلیم سرمایه کلانی را روی روش تحلیل انقلاب ایران باز کردند.

اله کرم بیان کرد: شناخت دهه شصت برای یک افسر جنگ نرم از نان شب هم واجبتر است، دولت موقت بازرگان در ایران حضرت امام می گوید در رابطه با بازرگان و نخست وزیری وی اشتباه کردم و بازرگان و جببه ملی چطور به قدرت رسیدند؟ همکاری بازرگان و چپ گراهای آمریکایی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بدترین تحریم ها و ترورها در دوران دهه شصت است و همه نفت و قطعات تحریم شدند، اقتصاد دنیا به روی ما تعطیل شد، لانه جاسوسی قبل از تصرف در حال سازماندهی و تبدیل ایران به ایرانستان بودند تا ایران را تجزیه کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها