فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: دشمنان در عرصه جنگ نرم به طمع افتادند و همه دلسوزان نظام باید با فکر نو و روش های جدید در ابعاد مختلف، گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین و گسترش دهند.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۰۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار مجتبی غفورپور صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: اقتدار ایران مرهون مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت فقیه است و با نگاهی به کشورهای منطقه به راحتی می توان به این مهم واقف شد که در بی ثباتی ها غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و اقتدار نظامی و حضور در صحنه مردم در جزیره باثباتی قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در سواحل مدیترانه و دریای سرخ طنین انداز شده و بسیاری از ملتها و مسلمانان آزادی بخش جهان با الگو برداری از ایران در صددند تا از تحت سلطه کشورهای استکباری و استعماری نیز خارج شوند.
 
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) به وقایع یمن اشاره کرد و افزود: گفتمان امام راحل و انقلاب در کشور مسلمان یمن طرفداران زیادی دارد و مردم این دیار به تاسی از این گفتمان در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: تمام دنیا پشتیبانی از تفکر تکفیری ها را در غرب آسیا هدایت کرد تا شاید بنوعی جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید و تعرض قرار دهد اما جبهه مقاومت و حضور مردم سوریه و عراق در کنار قوای مسلح خود این توطئه را خنثی کرد.
 
غفورپور بیان داشت: کسانی که تا دیروز به حضور مستشاران ایران در سوریه معترض بودند امروز به این نکته پی بردند که اگر این حضور و جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود، مشکلات ناشی از تکفیری ها و تروریست ها در مرزهای ایران و به تبع آن در داخل کشور بوجود می‌آمد.
 
وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی از اواسط دهه ۶۰ به دنبال این بودند تا فکر مردم و رزمندگان اسلام را نسبت به تبعیت از امام جامعه بی تفاوت و منحرف کنند و امروز این شیوه را در عرصه جنگ نرم تدوین و طراحی کرده اند.
 
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: دشمنان در عرصه جنگ نرم به طمع افتادند و همه دسلوزان نظام باید با فکر نو و روش های جدید در ابعاد مختلف گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین و گسترش دهند.
 
وی ابراز داشت: ظرفیت بالای بسیج این امکان را فراهم کرده تا همانطور که در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی با روحیه و مدیرت جهادی موفق ظاهر شدیم، بتوانیم با برنامه ریزی در عرصه جنگ نرم نیز اینگونه عمل کنیم.
 
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: فعالیت مجاهدانه و انقلابی در عرصه جنگ نرم به مانند همان شلیک موشک به دیرالزور سوریه بود که شگفت دشمنان انقلاب اسلامی را در پی داشت.
 
غفورپور با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی ایران به اوج خود رسیده، افزود: آمریکا توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس را ندارد و به یقین اگر لحظه ای این توان مقابله را داشت درنگ نمی کرد.
 
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ۴٫۵ ساله سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی، سرهنگ دوم پاسدار علی نیک یاد به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها