مراسم تکریم و معارفه سپاه ناحیه تربت حیدریه امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۰۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سابق سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: سپاه بعنوان حافظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه های مختلف کشور حضور دارد و هر جا که خطری را احساس کند تحت امر ولی فقیه جامعه با تمام قدرت به آن ورود پیدا خواهد کرد.
 
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی تکیه بر باورهای دینی را از مهمترین راههای حفظ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: استحکام دینی در جامعه اسلامی، امنیت فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و نظامی را برای مردم به ارمغان می آورد.
 
گرایلی مدیریت در عرصه های کشور را مستلزم روحیه جهادی و مدیریت انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: هر جا که این روحیه بر فعالیت های مختلف کشور حاکم بوده، موفقیت و پیشرفت حاصل شده و هر کجا امیدی به بیرون و بیگانگان داشتیم عقب ماندیم.
 
فرمانده اسبق سپاه تربت حیدریه در بخشی دیگر از سخنان خود به ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های ۴٫۵ ساله اشاره کرد و افزود: در این مدت و در عرصه عمران و آبادانی با کمک خیرین و برخی نهادها ۱۷ سالن ورزشی و ۱۰ حوزه مقاومت بسیج شهری و روستائی در سطح شهرستان تربت حیدریه احداث و به بهره برداری رسید.
 
وی از برگزاری سالانه ۲۰ اردوی جهادی در مناطق محروم، یادواره های شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران بسیج و سپاه، تشکیل کارگروه اجتماعی بسیج در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، بعنوان بخشی از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دوران مسئولیت خود یاد کرد.
 
گرایلی همچنین از ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی سالانه به میزان ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود ۴۰۰ نفر بعنوان فعالیت در عرصه اقتصادی یاد کرد.
 
در این مراسم سرهنگ علی نیک یاد فرمانده جدید ناحیه بسیج تربت حیدریه، ارتقای روحیه انقلابی کارکنان و بسیجان، اجرای فرامین و مطالبات رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی را برنامه های شاخص خود در دروان مسئولیت برشمرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها