رئیس پلیس شهرقدس،در گفتگو با«بسیج»خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس،از دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت توسط ماموران کلانتری 11 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۹۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
لحضاتی پیش،سرهنگ"شاهپور فلاحی،فرمانده انتظامی شهرستان قدس،در گفتگو‌با خبرنگار خبرگزاری بسیج،در تشریح این خبر گفت : به دنبال  اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر  وقوع يک مورد درگيري منجر به جرح بلافاصله عوامل کلانتری 11 این شهرستان به محل  وقوع درگیری  اعزام شدند. 

وی افزود:ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند  پس از درگيري  ضارب از محل متواري شده و فرد مجروح به مرکز درمانی  منتقل  که به علت شدت  خونريزي  پس از ساعاتی فوت  کرد. 

این مقام انتظامی بیان داشت: به دليل حساسيت موضوع  مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل اين يگان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با  بررسی های فنی و اقدامات پلیسی  ، مخفیگاه متهم در منطقه سرخه حصار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و در کمتر از چهار ساعت پس از درگیری ، متهم در حالی که قصد متواری شدن از مخفیگاه خود را داشت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد . 

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان تصریح داشت: قاتل پس از انتقال به کلانتری با استفاده از شگرد و شيوه هاي پليسي در بازجويي هاي به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده ، متهم به مقر پلیس آگاهی شهرستان منتقل و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قدس  می باشد . 
 انتهای پیام//
ارسال نظرات