ما در قصه برجام وفادار بودیم ولی دشمنان ما این گونه نبوده بلکه عهد و پیمان شکسته و قابل اعتماد نیستند.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۶۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم ضمن تبریک و گرامیداشت دهه کرامت خدمت ملت شریف ایران اسلامی، گفت: دستورات ناب اخلاقی ائمه معصومین(ع) درمان درد جامعه امروز ماست که باید در تمام مراحل زندگی آنها را بکار بسته و الگو بگیریم.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به روایتی از پیامبرگرامی اسلام در رابطه با حق همسایه داری افزود: ایشان فرموده اند خداوند متعال آنقدر نسبت به همسایه به من سفارش کرده است که من گمان کردم او نسبت به من ارث خواهد برد.

وی اظهار داشت: از امام رضا(ع) روایت است در تمام کارها خداوند را در نظر داشته و تقوی الهی را رعایت کنید شایسته است اخلاقتان نیکو، با علمای دین و دینداران متواضع، با برادرانتان اهل وفا و عهد و پیمان و با زیردستانتان مدارا و با نرمی رفتار نمایید.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: ما در قصه برجام وفادار بودیم ولی دشمنان ما این گونه نبوده بلکه عهد و پیمان شکسته و قابل اعتماد نیستند.

حجت الإسلام محمد صادقی پور تصریح کرد: ما امروز می بینیم که دشمن یک صدا شده است تمام نمایندگان کنگره آمریکا به غیر از ۳ نفر اینها یکصدا هستند که باید بزرگترین و وسیع ترین تحریم ها بر علیه سه کشور ( ایران، روسیه و کره شمالی) اجرا شود که امیدواریم تصمیمات آنها با شکست مواجه شود.

گفتنی است به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت مزار مطهر شهدای شهرستان طارم با حضور مسئولین ادارات این شهرستان غباروبی و عطر افشانی شد.

ارسال نظرات