قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش 15 درصدی کرایه بایط ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه خبرداد و گفت: این افزایش نرخ از روز شنبه 7 مردادماه سال‌جاری اعمال شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۳۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بهنام اصلی‌زاده اظهار داشت: به استناد مجوزهای حاصله از روزشنبه 7 مردادماه سالجاری نرخ بهای خدمات اتوبوس های شرکت واحد در خطوط درون شهری و حومه  به میزان 15 درصد افزایش یافت.

وی میزان افزایش کرایه در سال 96 را 15درصد اعلام کرد و افزود: افزایش مذکور در تمام خطوط ملکی و بخش خصوصی بطور یکسان اجرا می‌ شود.

 

اصلی‌زاده بیان کرد: درآمد حاصل از فروش بلیط تنها کفاف بخشی از هزینه پرداختی به شرکت‌های بیمه برای بیمه کردن مسافر و شخص ثالث، بیمه تامین اجتماعی و تامین گازوئیل را می‌کند و این در حالی است که از محل بودجه مصوب وزارت کشور در سال گذشته و سال جاری، ریالی به این شرکت پرداخت نشده است و برای پرداخت حقوق و دستمزد رانندگان، کادر فنی تعمیرات اتوبوس‌ها، بازسازی اتوبوس‌ها، تامین لوازم یدکی اتوبوس‌ها و از همه مهم‌تر خرید ناوگان جدید اتوبوس با حمایت شهرداری محترم انجام می‌پذیرد.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در مورد نحوه پرداخت کرایه هاگفت: ناوگان اتوبوسرانی کلان شهر تبریز کاملا مجهز به سیستم کارت بلیط الکترونیکی بوده و دریافت کرایه مسافر در اتوبوس‌های ملکی و بخش خصوصی تحت نظارت فقط از طریق کارت بلیط انجام می‌گیرد وشهروندان عزیز پرداخت کرایه سفر خودرا صرفا با کارت بلیط انجام دهند و از پرداخت نقدی کرایه خوداری کنند.

اصلی‌زاده همچنین از آمادگی واحد بازرسی و نظارت شرکت خبر داد و تاکید کرد:گشت‌های بازرسی این شرکت به صورت روزانه و منظم از نحوه خدمات رسانی و همچنین کنترل استفاده از دستگاه های کارتخوان بلیط الکترونیکی و اخذ کرایه مسافر از طریق کارت بلیط اقدامات مورد نیاز را انجام خواهند داد.

وی از شهروندان و مسافران در خواست کرد ضروری است بهای خدمات حمل ونقل مسافر باید از طریق کارت بلیط پرداخت شود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات و  گزارشات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی به این شرکت گزارش کنند.

ارسال نظرات