خبرهای داغ:
شهردار تبریز عنوان کرد؛

حوزه‌های مختلف تبریز‌شناسی، بهترین بستر تولید مستندهای فاخر

شهردار تبریز حوزه های مختلف تبریز شناسی را بهترین از بهترین محورهای تهیه آثار هنری و مستندهای شهری یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۱۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: زمینه‌های مختلف زندگی شهروندی در تبریز، در بخش‌های مختلف تاریخ و فرهنگ، صنعت و اقتصاد، توسعه و عمران و نشاط شهروندی، حاوی نکات ارزنده‌ و قابل‌تامل برای تهیه آثار مستند است..

وی بیان کرد: متاسفانه بخش عمده‌ای از آثار تاریخی تبریز بر اثر زلزله‌های مهیب و تنش‌های تاریخی از میان رفته است، با این حال، هنوز بناها، مساجد، مدارس و خانه‌های تاریخی شهر تبریز، در جای‌جای شهر تبریز می‌تواند محتوای لازم برای تهیه مستندهای تاریخی را فراهم کند.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که شبکه مستند، می‌تواند فضای واقعی از جایگاه فرهنگی، تاریخی و طبیعی شهر تبریز ارائه دهد، گفت: آثار این شبکه، از نظر تنوع و نحوه پرداخت به موضوعات شهری، ارزشمند است، اما معتقدم شبکه مستند باید در رقابت سازنده با سایر شبکه‌های تلویزیونی، ضریب نفوذ خود را تقویت کند.

نجفی با اشاره به این‌که برنامه‌های رسانه‌ای شهرداری تبریز، اعتلای «تبریز 2018» را هدف قرار داده است، تصریح کرد: تلاش‌‌ها و پیگیری‌‌های مستمر همکاران پرتلاشم در مجموعه اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، جذب فرصت‌های بین‌المللی و بسترسازی برای نقش‌آفرینی فعالان رسانه‌ای کشورهای هدف تبریز 2018 را پیگیری می‌کند.

مستند همسفر که هم اکنون در مراحل نهایی تهیه است، معرفی ظرفیت‌های ویژه گردشگری تبریز 2018 را در ۱۲ قسمت، هدف قرار داده و به زودی، در دستور پخش شبکه مستند قرار خواهد گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها