مربی مهدقرآن پایگاه بسیج بقیه الله ارومیه در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد
محمدی گفت: پازل های قرآنی و بازی های فکری که در این مهد برای بچه ها تهیه شده میزان استفاده آنها از اسباب بازی های غربی و خشن را بسیار کاهش داده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۰۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

امینه محمدی مربی مهد قرآن غنچه های باغ کوثر در پایگاه بسیج بقیه الله شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر فعالیت های بسیج در مهد های قرآنی بر نوآوری و خلاقیت ذهن کودکان اظهار داشت: کار بسیار خوبی که بسیج انجام داد این بود که در کنار پایگاه های بسیج مهد های قرآنی را هم افتتاح کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: کودکان و نونهالان سربازهای بسیجی در گهواره هستند یعنی کودکان از سنین 3 تا 6 سال در مهد قرآنی ما آموزش می بینند تا زمانی که به جامعه وارد می شوند آموزش ها و مهارت های لازم را کسب کرده باشند.

محمدی خاطر نشان کرد: مهد قرآن غنچه های باغ کوثر یکی از فعال ترین مهد های قرآنی است که با بازی ها و سرگرمی هایی که برای نونهالان ایجاد می کند میزان خلاقیت و نوآوری بچه ها را تا حد زیادی بالا می برد.

مربی مهد قرآن غنچه های باغ کوثر پایگاه بسیج بقیه الله گفت: پازل های قرآنی و بازی های فکری که در این مهد برای بچه ها تهیه شده میزان استفاده آنها از اسباب بازی های غربی و خشن را بسیار کاهش داده است.


ارسال نظرات