معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:
بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده میزان مشارکت حامیان طرح اکرام در کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد در سه‌ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 70درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۶۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی به‌منظور مشارکت مردم در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد در طول سال اجرا می‌شود، گفت: یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی اجرای طرح اکرام به‌منظور مشارکت خیران در تأمین بخشی از هزینه‌های ایتام تحت حمایت این نهاد است.

رضا حسنلو از همکاری بیش از 10هزار معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و 700حامی در قالب طرح اکرام در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: این تعداد حامی کفالت یک هزار و 475 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده‌دارند.

وی اظهارداشت: خیران همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام مبلغ هشت میلیارد و 413میلیون ریال در بهار امسال به فرزندان معنوی تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان با اشاره به اینکه میزان کمک حامیان طرح اکرام ایتام در سه‌ماهه اول سال گذشته چهار میلیارد و936میلیون ریال بوده است ، ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده میزان مشارکت حامیان طرح اکرام در کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد در سه‌ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 70درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این استان را در پایان سال گذشته بیش از دو میلیون و 210هزار ریال اعلام کرد و افزود : برنامه‌ریزی‌شده است با فعالیت اثربخش در این حوزه و افزایش مشارکت حامیان طرح اکرام این مبلغ تا پایان امسال به سه میلیون ریال برسد.

وی همچنین از جذب هفت هزار و400حامی جدید در قالب طرح‌های اکرام ومحسنین از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت : طبق آمارهای موجود هم‌اکنون تعداد حامیان همکار با کمیته امداد برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد به بیش از 20هزار نفر رسیده است.

حسنلو بابیان اینکه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های مختلف نیازهای متعددی دارند ، اظهار کرد : تلاش می‌کنیم با تبیین این نیازها زمینه افزایش بیشتر مشارکت حامیان طرح اکرام را برای رفع مشکلات این گروه از جامعه هدف فراهم کنیم .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان ساخت: خیران زنجانی می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه 3000333324 در حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام مشارکت کنند.

ارسال نظرات