خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف دو هزار و 300 کیسه کود شیمیایی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریالی در شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۵۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار فرمانده انتظامی استان قزوین مهدی محمودی اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 14 "شریف آباد" شهرستان البرز در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز پس از کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از قاچاق انواع کودهای شیمیایی غیر مجاز از سایر استان های کشور به استان قزوین مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پس از بررسی اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضائی انبار بزرگی در شهرستان "البرز" شناسایی شد، افزود: در بازرسی ماموران از انبار، دو هزار و 300 کیسه 50 کیلویی انواع کود های شیمیایی غیر مجاز کشف و فرد متخلف نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام کارشناسان جهاد کشاورزی، کودهای مکشوفه غیرمجاز و باعث از بین رفتن منابع آب و خاک و آلوده شدن گیاهان می‌شود.

به گفته محمودی، کارشناسان ارزش این محوله را یک میلیارد و 150 میلیون ریال اعلام کردند؛ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها