خبرهای داغ:
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۴۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج کارگری الغدیر شاهرود با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده و مدیر عقیدتی نظارت حوزه بسیج کارگری و فرماندهان پایگاه در اتاق جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود برگزار شد.

در این جلسه حسین امیرحسینی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج کارگری با اشاره به دهه کرامت و تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و ترویج آن در جامعه و در سطح پایگاه ها اظهار کرد: شناخت راههای معروف از طریق فطرت و عقل و دین می باشد و در این زمینه می توان از سنت و قرآن و سخنان ائمه اطهار بهره ها بُرد.

وی با بیان اینکه کار خود یکی از مهنترین معروفات است افزود: در دین به کار و تلاش و خدمت به مردم برای کسب معاش حلال تاکید شد و باید تلاش کنیم فرهنگ کار و تولید و استفاده بهینه از امکانات را در بین قشر کارگری که اثرگذار مستقیم در تولید و کار هستند ترویج و تعمیق نماییم.

امیرحسینی با تاکید بر ترویج امر به معروف در محیط کار و خانواده بیان کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه در خانواده به عنوان اصلی مکان برای تعمیق این فرهنگ مورد توجه قرار گیرد و اجرای امور فرهنگی در ترویج این سنت بسیار مهم است.

در این نشست شرکت کنندگان به ارائه نظرات خود در خصوص اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه ها با بهره مندی از سخنان و سنت ائمه اطهار مطالبی بیان کرد.

در پایان مصوب شد تا کلاس های توجیهی نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار و معروفات ترک شده در سطح قشر شناسایی و تلاش در احیا آنها شود و برشورهای اخلاقی و معنوی با محرویت امر به معروف تهیه و در اختیار پایگاه ها قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها