خبرهای داغ:
به گزارش اداره فرهنگی و هنری استان قزوین ، تعداد 38 نفر از دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه استان قزوین راهی مسابقات فرهنگی و هنری در نیشابور شدند.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۳۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: با آغاز سال تحصیلی  96- 95 دانش آموزان استان قزوین با جدیت و علاقمندی در مسابقات فرهنگی و هنری درون مدرسه ای شرکت نمودند و آثار تولیدی آنها پس از رقابت در سطح مدرسه و منطقه و استان برای حضور در مرحله کشوری به دبیرخانه استانی سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری ارسال گردید.

وی افزود: آثار تولیدی برتر پس از ارزیابی به دبیرخانه کشوری این دوره از مسابقات ارسال گردید که در نهایت 88 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان قزوین به سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دعوت شدند.

ایشان در ادامه افزود: در سال تحصیلی 96-95، استان قزوین با 88 دانش آموز مدعو ، توانست رتبه پنجم مدعوین این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انصاری خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات، دانش آموزان دختر استان قزوین در رشته های نمایش عروسکی، نمایشنامه خوانی، فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، نقد ادبی، نشریه الکترونیکی و ... از 7 لغایت 11 مرداد ماه به مدت 5 روز در استان خراسان رضوی در شهرستان نیشابور به رقابت خواهند پرداخت.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها