خبرهای داغ:
تشکیل کارگروه سازماندهی دانش آموزان اتباع خارجی با دعوت از مسئولان ذی ربط با محوریت فرماندار شهرستان، تداوم کارگروه هدایت تحصیلی با هدف راهنمایی و مشاوره و رضایت مندی اولیاء دانش آموزان در پنجمین جلسه شورای...
کد خبر: ۸۸۹۳۶۷۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرسـتان برخوار در سال ۹۶ در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برخوار با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی در این جلسه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، در ابتدا رهنمودهای اجرایی و اخلاقی را به حاضران ارائه داد و در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبل شامل: پروژه مهر ۹۶، فضاهای آموزشی و نیروی انسانی و هدایت تحصیلی بحث و تبادل نظر شد.
تشکیل کارگروه سازماندهی دانش آموزان اتباع خارجی با دعوت از مسئولان ذی ربط با محوریت فرماندار شهرستان، تداوم کارگروه هدایت تحصیلی با هدف راهنمایی و مشاوره و رضایت مندی اولیاء دانش آموزان در این جلسه مصوب شد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان نیز در ادامه در رابطه با هرچه بهتر انجام شدن پروژه مهر ۹۶ اعلام آمادگی کرد.

پیگیری مساعدت و همکاری شهرداری و بخشداری ها در پرداخت بخشی از هزینه های بزرگداشت مقام معلم به آموزش و پرورش، اعلام آمادگی فرماندار در انجام تعمیرات فضاهای آموزشی (مدارس) در صورت اضطرار، پیگیری مکاتبه با اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان از طرف آموزش و پرورش شهرستان برخوار در خصوص مشخص شدن وضعیت آموزشگاه شهید حسین زاده و وضعیت مصلای نماز جمعه شهر دولت آباد (با توجه به پیگیری امام جمعه شهر دولت آباد) نیز از مواردی بود که در این جلسه مصوب شد و مسئولان مربوطه قول پیگیری دادند.

تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز بخش پایانی این جلسه بود.

تشکیل کارگروه سازماندهی دانش آموزان اتباع خارجی در برخوار

ارسال نظرات
پر بیننده ها