عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

اماکن عمومی تربت حیدریه برای معلولان مناسب سازی نشده است

عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج و رئیس بهزیستی تربت حیدریه از عدم مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان، انتقاد کرد و افزود: معابر و اماکن عمومی برای معلولان شهرستان مناسب سازی نشده و عملا این قشر از جامعه در حبس خانگی به سر می‌برند.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۶۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، داریوش وکیلی در نشست مشترک با مسئولان تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به اینکه مساجد و بخصوص مسجد جامع شهر و همچنین دوایر دولتی برای معلولان مناسب سازی نشده، لذا هیچگاه نمی توانند به نماز جمعه بیایند و یا اینکه برای رفع مشکلات خود به ادارات مراجعه کنند.
 
وی از عدم مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان جامعه، انتقاد کرد و افزود: معابر و اماکن عمومی برای معلولان شهرستان مناسب سازی نشده و عملا این قشر از جامعه در حبس خانگی به سر می‌برند.
 
رئیس بهزیستی تربت حیدریه تاکید کرد: همه مسئولان دستگاههای اجرائی، تشکل هل و نهادهای مختلف باید با احترام به قشر ۵ هزار نفری جمعیت معلول این شهرستان نسبت به مناسب سازی اماکن خود اقدام کنند.
 
وکیلی تصریح کرد: در کنار رتبه نخست جهان در زمینه تولید زعفران وابریشم، اما تربت حیدریه رتبه نخست طلاق و بسیاری از آسیب های اجتماعی استان را نیز در خود جای داده که این آسیب ها در شأن این مردم نیست.
 
وی با بیان اینکه نباید افتخار کنیم که سومین شهر مهاجر پدیر استان هستیم، افزود: این بدان خاطر است که افرادی که به تربت حیدریه و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی مهاجرت می کنند از حیث سواد و تخصص در سطح بالایی نیستند و با ورود خود به آسیب های اجتماعی این شهر می افزایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار