خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با حضور در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی از نزدیک با فعالیت های این محله آشنا شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۵۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرهنگ پاسدار دامغانی و هیئت همراه با حضور در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی از نزدیک با فعالیت های شورای محله اسلامی و بسیج در این محله آشنا شدند.

در این بازدید، امام جمعه شاهرود از منزل سه نفر از نیازمندان محله بازدید و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد و در ادامه در جلسه شورای محله اسلامی شهرک در مسجد مسلم ابن عقیل(ع) حاضر شد. در این جلسه امام جماعت و اعضا شورای محله اسلامی گزارشی از روند برنامه ها و تشکیل این شوراها و فعابیت های انجام شده در مدت یکسال ارائه نمودند.

خانی مسئول پیگیری محله اسلامی سپاه شاهرود نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرایی فعالیت های محلات اسلامی در سطح استان و شهرستان شاهرود و اهمیت این موضوع در بر طرف نمودن ناهنجاری های مختلف در سطح این محلات و برطرف نمودن نیازهای آنها با حضور خود مردم محلات ارائه کرد.

همچنین امام جمعه شاهرود با اقامه نماز مغرب و عشا به سخنرانی در جمع مردم محله اسلامی شهرک شهید بهشتی در مسجد مسلم ابن عقیل پرداخته و از فعالیت های گروه های مختلف در این محله و پیگیری های سپاه و بسیج تقدیر نمود و بر ترویج فرهنگ خدمت رسانی در جامعه تاکید کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها