خبرهای داغ:
به همت قسمت آموزش ناحیه تیران و کرون ، دوره آموزش تکمیلی بسیج از تاریخ 22/04/1396 تا 27/05/1396 با حضور 50 نفر از اعضای گردان بیت المقدس اولویت اول شهرستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۱۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ به همت قسمت آموزش ناحیه تیران و کرون ، دوره آموزش تکمیلی بسیج از تاریخ 22/04/1396 تا 27/05/1396 با حضور 50 نفر از اعضای گردان بیت المقدس اولویت اول شهرستان در حال برگزاری است .

این دوره با هدف افزایش روحیه جهادی و در راستای افزایش توانمندی های دفاعی بسیجیان گردان های بیت المقدس اولویت اول برای دفاع و حفظ دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی تحت منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) و آمادگی حضور در خدمت مقدس سربازی در دو مرحله اجرا می شود .

این دوره برای آن عده از بسیجیانی که دوره مقدماتی را طی کرده باشند به مدت 45 روز طراحی شده است که مرحله اول  27 روز شامل 24 روز و 3شبانه روز توسط گردان های بیت المقدس اولویت اول ومرحله دوم به مدت 28 شبانه روز توسط مراکز آموزش سپاه استان اجرا می گردد .

فراگیران در این دوره با فنون رزم انفرادی ، مهارت های بکارگیری سلاح و تجهیزات انفرادی ، نظام جمع، توانایی های شرکت در عملیات مقابله با حوادث طبیعی ، وسایل ارتباطی ، مباحث کلی عقیدتی سیاسی و مسائل سیاسی اجتماعی آشنا می شوند.

برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها