خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: ایده‌پردازی و ارایه‌ی راهکارهای اثربخش در جهت انجام امور حمایتی و ترویجی از مهمترین اهداف تشکیل اتاق فکر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۳۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اولین جلسه اتاق فکر کارکنان بنیاد استان قزوین گفت: اساسی‌ترین کار انسان در آموزه‌های دینی، تفکر است و این مطلب اهمیت فکر کردن در جوامع انسانی را نشان می‌دهد که بایستی به آن توجه ویژه‌ای کرد.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق فکر افزود: در این اتاق موضوعات مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح می‌شود تا با استفاده از ایده‌ها و نظرات جدید اعضا، بتوانیم در رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به نتایج خوبی دست یابیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اتاق فکر سیستمی موثر، اثرگذار و کارآمد در جهت برآورده کردن مطالبات جامعه ایثارگری تشکیل شده تا بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به این قشر معظم جامعه داشته باشیم.
حقایق‌پور با بیان اینکه اتاق فکر ساختار رسمی ندارد، افزود: ایده‌پردازی و ارایه راهکارهای اثربخش در جهت انجام امور حمایتی و ترویجی از مهمترین اهداف تشکیل اتاق فکر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.
وی گفت: در اتاق فکر با دادن نظرات موثر باید بتوانیم در جهت ارایه‌ی خدمات‌دهی مطلوب به جامعه ایثارگران و نهادینه کردن مباحث ارزشی و ترویجی در جامعه گام‌های موثری برداریم.
تحول در بنیاد از اهداف اتاق فکر است
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های افرادی که صاحب ایده و نظر هستند استفاده کنیم تا بتوانیم سازمان پویا و فعالی داشته باشیم، افزود: با تشکیل اتاق فکر به دنبال تحول در حوزه‌های ماموریتی سازمان به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهمترین رسالت این نهاد است، هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در جامعه پیرامون مباحث ترویجی و ارزشی به شدت دچار چالش و مشکل هستیم و برای رفع آن نیز باید همه دستگاه‌ها همکاری داشته باشند و وظیفه یک یا دو نهاد نیست.
این مسوول افزود: افرادی که عضو اتاق فکر هستند باید بتوانند هر ایده‌ای که در ذهن دارند طرح کنند تا با تکامل و جمع‌بندی نظرات و ایده‌ها بتوانیم به راهکار عملیاتی در اجرای برنامه‌های مختلف برسیم.
حقایق‌پور گفت: اعضای اتاق فکر باید دغدغه‌های مختلف داشته باشند و موضوعات متعدد را مطرح کنند تا آن اهدافی که از تشکیل این اتاق داریم، دست یابیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین اعضای اتاق فکر باید نظرات و ایده‌هایی خود را با توجه به واقعیت‌ها، اعتبارات، امکانات و ظرفیت‌های سازمانی ارایه دهند تا به راهکار عملیاتی تبدیل شود.
این مسوول افزود: باید در اتاق فکر، با ایده‌های نو و جدید اعضا بتوانیم خدمتی سریع، کم هزینه و آسان در مباحث حمایتی و ترویجی ارایه بدهیم.
وی با اشاره به اهمیت زمان گفت: ایده‌ها و نظراتی که در اتاق فکر ارایه می‌شود باید در یک بازه زمانی محدود جواب‌گو باشد تا بتوانیم سریعتر به نتایج مثبت دست یابیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اهمیت انتقاد کردن گفت: باید انتقاد برای اصلاح امور از جنبه‌ی فردی و اجتماعی باشد و آداب و اصول انتقاد کردن رعایت شود تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها