در ۹دی شماره ۲۷۸ ام می خوانید:

باتلاق برجام

۲۷۸ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه هفتم مردادماه 96 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۳۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۷۸ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه هفتم مردادماه 96 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «باتلاق برجام» عنوان پرونده ای است در تحلیل ابعاد مختلف مصوبه جدید کنگره آمریکا برای تحریمهای بی سابقه ایران و روسیه؛ در این پرونده گفتارها و نوشتارهایی از آیت الله مصباح یزدی، آیت الله جنتی، حسین شریعتمداری، دکتر فواد ایزدی، حجت الاسلام پژمانفر، حجت الاسلام رسایی، محمد ایمانی، مهدی خانعلی زاده، مهدی محمدی، امیرحسین ثابتی، سیدیاسر جبرائیلی و منتشر شده است.

عکس ویژه این هفته ۹دی با عنوان «عقیق سرخ یمن» به وضعیت اسف بار یمن و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اسرائیل اختصاص دارد.

یادداشت اول این هفته، یادداشتی است شفاهی از دکتر شهریار زرشناس در تحلیل جریان نئولیبرال و تلاش این جریان برای استقلال زدایی از همه عرصه های فرهنگی اجتماعی کشور که با عنوان «مدل فکری مسئولان ما شبیه میرزا ملکم خان است» منتشر شده است.

گزارش اقتصادی این هفته با عنوان «بانک مرکزی، لاریجانی را هم سر کار گذاشت» به عدم اقدام بانک مرکزی در خصوص حل مشکل موسسات مالی غیر مجاز اختصاص دارد. همچنین گزارش دیگری درباره اقدامات وزارت نفت زنگنه برای محتاج کردن کشور به واردات بنزین ذر این صفحه منتشر شده است.

بيست و چهارمین قسمت از سلسله مطالب کتاب «هاشمی رفسنجانی از نگاه دیگر» نوشته کامران غضنفری، با عنوان «رفسنجانی و رهبرتراشی از منتظری» به ارتباط مرحوم هاشمی با قضایای منتظری اشاره کرده است.

همچنین چهارمین قسمت از سلسله مطالب دکتر قاسم روانبخش درباره سازمان مجاهدین خلق، با عنوان «سیر تطور سازمان از تشکیلات سیاسی به فرقه مافیایی» منتشر شده است.

سخنان رهبر انقلاب درباره غیبت با ابزارهای جدید رسانه ای، جنایات اخیر صهیونیستها در مسجد الاقصی، سخنان عجیب وزیر بهداشت درباره ماشین شخصی اش، ماجرای سخنان پسر عارف درباره ژن خوب  و .... از دیگر موضوعاتی است که 9دی 277ام به آنها پرداخته است.

همچنین در این شماره گفتارها و نوشتارهایی از دیگر شخصیتها در 9دی منتشر شده است: حجت الاسلام مصلحی، حجت الاسلام رشاد، دکتر رضا تقی پور، رحیم مخدومی، حسین شمسیان، حجت الاسلام علی مهدیان، امیرحسین ثابتی، محمدامین فرج اللهی، ایمان ترکاشوند، محمدمهدی حاجی آبادی، اکبر ابدالی محمدی و ....

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir  مراجعه نمائید.

ارسال نظرات