مصطفی برزگر
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت:امنیت و اقتدار امروز کشور ما مدیون و مرهون خون شهداست
کد خبر: ۸۸۹۳۵۱۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محفل خاطره گویی شبی با شهدا با حضو شرف بیانی مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و عموم مردم شهرستان ایوان در حسینیه شهدا شهر ایوان بر گزار شد.

سرهنگ پاسدار "محمدرضا شرف بیانی"مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت سالروز حماسه کوشک وتبریک دهه کرامت گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما امروز در مسائل اخلاقی و فرهنگی نیاز به آتش به اختیار داریم ،متاسفانه عده ای نتوانستند به درک عمیق این مطلب برسند و دچار کج فهمی شده اند.

شرفیانی اظهار کرد.امروز نیازمند این هستیم که در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن آگاهانه مقابله نماییم وناتوی فرهنگی دشمن را با یک پاتک فرهنگی پاسخ دهیم.

وی افزود:اگر امروزمیبینیم دشمن در تلاش است که ارزشهای دفاع مقدس،اعتقادات را از ما بگیرد ماهم در مقابل باید جوانان را این گونه با حماسه آفرینی های دوران دفاواع مقدس آشنا کنیم.

وی بیان داشت،در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی که نو پا بود و هنوز هسته اصلی نظام بطور کامل شکل نگرفته بود،با دشمن تا دندان مسلحی روبرو شد که از حمایت ۴۳ کشور برخوردار بود وتوانست وارد۱۸هزار کیلومتر وارد خاک ایران شود اما بارشادتها و دلاور مردی های جوانان انقلابی حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی تصرف نشد.

وی ادامه داد امنیت و عزت و اقتداری امروز کشورمان از ان برخوردار است مرهون رشادتها و دلاور مردی های ایثار گران و شهدا است.

وی بر لزوم برگزاری چنین مراسماتی تاکید کرد و ادامه داد.برگزاری چنین مراسماتی زمینه را فراهم می کند که جوانان و نوجوانان ربا رشادتها و ایثارگری هایی که در دوان دفاع مقدس رخ داد آشنا،شوند

 
ارسال نظرات