خبرهای داغ:
شمشادی در یادواره لاله های آسمانی مهدیشهر گفت: مدافعان حریم اهل بیت(ع) هم مدافعان اسلام حقیقی در برابر اسلام داعشی و آمریکایی و وهابی، هستند و کارکرد بزرگ دیگری که دارند این است که مدافع امنیت ملی ما هستند چرا که اگر نبودند الآن باید دنبال معنای امنیت در ایران می گشتیم.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۹۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حسن شمشادی در یادواره 130 شهید والامقام مهدیشهر که با حضور مسئولین شهرستان وخانواده های معظم شهدا، روحانیون، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد پامنار مهدیشهر برگزار شد؛ اظهار کرد: 76ماه پیش حدود 1400 کیلومتر دورتر از اینجا در سوریه بحرانی آغاز شد که شبکه های حامی تروریست آن را انقلاب مردمی سوریه نامیدند و العربیه و الجزیره دو بازوی رسانه ای تروریست ها از انقلاب مردمی سوریه سخن می گفتند.

وی در ادامه گفت: رسانه ها آنگونه القا و بمباران خبری می کردند که گویی 23 میلیون نفر از مردم سوریه در 14 استان در خیابان ها شعار علیه بشار اسد سر می دهند که بسیاری باور کردند و در کشور ما هم افراد بسیاری از جمله مسئولین و نخبگان به شبهه افتادند.

وی با بیان اینکه از 5 ماه قبل از بحران سوریه برای ماموریت کاری در آن کشور حضور داشتم و چیزهایی که در میدان می دیدم با آن چیزهایی که العربیه و الجزیره می گفتند تفاوت بسیار داشت.

شمشادی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند ماه پس از بحران سوریه در نخستین سخنرانی عمومی خود فرمودند ما هر چه در سوریه اتفاق می افتد را به دقت رصد می کنیم و مطالبات مردم سوریه را نیز می دانیم اما آنچه که در سوریه آغاز شده توطئه ای علیه محور مقاومت است و از این رو در کنار ملت، مردم و دولت سوریه هستیم و می ایستیم.

وی تصریح کرد: برخی ها همچنان در مسئله بحران سوریه شک داشتند و حتی با این سخنان مقام معظم رهبری مشکل داشتند که چرا ایشان بحران سوریه را توطئه دانستند و زیر سوال بردند.

خبرنگار صدا وسیما در سوریه گفت: کمی که گذشت تروریست ها که در ظاهر انقلابیون بودند، پوست انداختند و دست های پیدا و پنهان حامیان تروریست ها نمایان شد و خشونت های بیشتری به کار بردند. در تابستان 91 از در و دیوار دمشق تروریست می ریخت و هزاران هزار تروریست به مرکز دمشق حمله کردند ولی ارتش و مردم سوریه با کمک معدود مستشاران ایرانی سنگر زدند و ایستادند.

شمشادی اضافه کرد: همه تصور می کردند کار دمشق تمام است اما تمام نشد و دمشق سقور نکرد، نقشه ها و عملیات های گسترده حمله به حلب و زینبیه در پیش گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در شبی از شبها ساعت 12 نیمه شب از بلندگوهای مساجد اطراف حرم حضرت زینب(س) صدای " حی علی الجهاد" بلند شد و اعلام جهاد کردند و گفتند هر کسی هفت شیعه را سر ببرد به بهشت می رود.

شمشادی خاطر نشان کرد: آن شب هزاران تروریست از سه زاویه به حرم عقیله بنی هاشم حمله کردند و آمده بودند تا حرم را با خاک یکسان کنند، که هسته اولیه مدافعان حرم در همان شب شکل گرفت و سینه سپر کردند و ایستادند تا حرم بماند.

خبرنگار صداوسیما گفت: بعد از این قضایا و بحران در سوریه، در فضاهای مجازی شبهه ها ایجاد کردند که یکی از آنها این بود که می گفتند مگر حرم مدافع می خواهد؟ خداوند حرم را حفظ خواهد کرد.

شمشادی اضافه کرد: حرم در ظاهر مدافع نمی خواهد و مدافع حرم خداوند متعال است اما وظیفه ما شیعیان پس چه می شود؟ مدافعان حرم مدافع خشت و سنگ و آجر نیستند بلکه مدافعان حریم اهل بیت(ع) هستند.

وی تصریح کرد: مدافعان حریم اهل بیت(ع) هم مدافعان اسلام حقیقی در برابر اسلام داعشی و آمریکایی و وهابی، هستند و کارکرد بزرگ دیگری که دارند این است که مدافع امنیت ملی ما هستند چرا که اگر نبودند الآن باید دنبال معنای امنیت در ایران می گشتیم.

وی با اشاره به شبهاتی که در فضای مجازی ایجاد می کردند و می گفتند سوریه چه ارتباطی با ما دارد،اظهارکرد: اگر مدافعان ما در این 6 سال و چند ماه در سوریه نمی جنگیدند، نظیر حادثه های تروریستی مجلس و حرم امام راحل را هر روز و هر ساعت در سراسر ایران داشتیم.                                                                                                                       وی  تاکید کرد: در حقیقت ما عمق دفاع استراتژیکمان را 1400 کیلومتر دورتر از خاک ایران زدیم تا مردم در اینجا در امنیت و آرامش باشند.

لازم به ذکر است این مراسم به همت پایگاه مقاومت حسین ابن علی مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها