خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

اعزام حجاج تصمیم یک دستگاه و یا یک ارگان نیست

امام جمعه موقت اهواز گفت: اعزام حجاج تصمیم یک دستگاه و یا یک ارگان نیست و البته مسؤولان ما تعهد‌نامه‌های عربستان را امضا نکردند.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۳۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به مساله برگزاری حج، اظهار کرد: آئین حج یکی از ارکان دین اسلام است و به عنوان یک فریضه و واجب الهی به شمار می‌رود. 
 
وی افزود: برای اعزام حجاج و تامین امنیت آنها جلسات و نشست‌هایی برگزار شده و مسؤولان عربستان قرارداد‌های را نیز امضا کردند، البته مسؤولان ما تعهد‌نامه آنها را امضا نکردند. 
 
امام جمعه موقت اهواز گفت: همه باید در مساله حج همکاری داشته باشند، چرا که تصمیم یک دستگاه و یا ارگان خاصی نیست، البته مسؤولان و دستگاه‌های مرتبط باید بر عمل بر تعهدات توسط عربستان نظارت داشته باشند. 

وی با اشاره به روز پنجم مرداد و سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی، عنوان کرد: نماز جمعه یکی از واجبات سیاسی و عبادی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اقامه شد و این نماز جمعه به عنوان یک عمل وحدت‌آفرین، دشمن‌شکن و به مثابه یک سنگر در مقابل استکبار به حساب می‌آید.

حسن‌زاده همچنین به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اشاره و تصریح کرد: این تحریم‌ها برای ما اتفاق عجیبی نیست، ما به آمریکا سیلی و ضربه وارد کردیم، علاوه بر ما هم‌پیمانان قبلی آمریکا مانند یمن، لبنان و عراق نیز به آنها پشت کردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران و کارکنان گروه ملی، گفت: برای اینکه این مشکل به بحران تبدیل نشود، باید مسؤولان قوه‌قضائیه برای حل آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار خوزستان تعهد رفع آبرسانی به مرزهای چذابه و شلمچه را در ایام اربعین داده است، اظهار کرد: مهمترین میزبان اربعین در کشور خوزستان است که برای برگزاری این مراسم به اعتبارات ملی نیاز است.

حسن‌زاده با اشاره به جلسه رئیس جمهور با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، تصریح کرد: این جلسه باعث خشم دشمنان و خوشحالی دلسوزان نظام شد و علاوه بر آن صمیمت و همدلی را نیز ایجاد کرد و امیدواریم این جلسه فصل جدیدی برای ارتباط میان دولت و سپاه باشد.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: ۲۳۰ هزار میلیارد برای مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان اختصاص داده شده است، این طرح میان استانداری خوزستان و قرارگاه خاتم منعقد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار