خبرهای داغ:
خطیب جمعه رامهرمز گفت: هدف آمریکا از تحریم‌ها برای فشار به ایران و مخالفت با برجام است.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۳۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به آیات و روایات در رابطه باعفت اظهار کرد: در قرآن کریم در این رابطه چند دستور آمده است که زن‌ها و مردهای مؤمن چشم‌های خود را از نگاه هوس آلود ببندند.
وی ادامه داد: زن‌ها زینت‌های خود و زیبایی‌های خدادادی را آشکار نسازند و روسری‌های خود را طوری بر سر بیندازند که عمده بدن را بپوشاند.
خطیب جمعه رامهرمز: ضمن گرامیداشت دهه کرامت به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه محل اتحاد و همبستگی و حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان و مردم با همدیگر است.
وی در رابطه با وضعیت گرانی آب شرب مردم افزود: بعضی‌ها معتقدند که آب ارزان است که شاید برای بعضی از دهک‌ها در کشور و یا شهرستان ارزان باشد اما برای بسیاری از مردم در شهر و روستاها خیلی هم گران است.
موسوی تأکید کرد: در این شهرستان برای دسترسی به آب باید از موتورپمپ، دستگاه تسویه و برق بهره برد که هزینه‌های گزافی بر مردم تحمیل می‌کند و برخی توان پرداخت ندارند.
وی ضمن محکوم کردن آمریکا در برقراری مجدد تحریم‌ها یادآور شد: هدف آمریکا و لابی‌های آن از تصویب تحریم‌ها، فشار به ایران و مخالفت با برجام از طریق تغییر در ساختار تحریم‌هاست.
خطیب جمعه رامهرمز در پایان گفت: پیروزی در موصل، مقابله مقاومت با طرح‌های آمریکا در سوریه، ناکامی عربستان در یمن به‌نوعی شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها