امام جمعه ماهان گفت: مسؤولان کشورمان باید اقدامی قاطع در برابر بدعهدی‌ آمریکایی‌ها در نقض برجام نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۰۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌‌الاسلام محمد محمدزاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فلسطین و هتک حرمت مسجد‌الاقصی که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم مظلوم فلسطین شد، قلب تمام آزادیخواه های جهان را جریحه‌دار کرده و با بستن درب‌های مسجد به سوی نمازگزاران این حوادث تلخ اتفاق افتاد.

وی افزود: فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است و غده سرطانی صهیونیست باید از روی زمین محو شود، ملت ایران با تمام وجود از فلسطین و مردم مظلوم آن دفاع می‌کنند.

محمدزاده گفت: حمایت از مظلوم یک وظیفه دینی است، رژیم اشغالگر قدس برای کل منطقه و بشریت خطرآفرین است.

وی تصریح کرد: استقامت و پایداری جبهه مقاومت جواب داد و نتانیاهو در مقابل مسلمانان زانو زد و دستور به باز کردن درهای مسجد را داد.

محمدزاده با اشاره به اهداف شوم آمریکا از وضع تحریم‌های جدید بیان داشت: آمریکایی‌ها دیگر باید چه کاری انجام دهند که نقض برجام تلقی شود و مسؤولان یک اقدام قاطع از خودشان نشان دهند.

امام جمعه ماهان گفت: تحریم موشک‌های بالستیک به این معناست که تمام صنایع به اشخاص حقیقی و حقوقی که در این صنعت نقش دارند تحریم شده‌اند و تحریم سپاه به بهانه حمایت از تروریسم از محورهای متعدد تحریم‌ها است.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهور بیان داشت: چند تن از فرماندهان ارشد سپاه با هدف چگونگی همگرایی همبستگی نیروهای داخلی نظام برای مصالح ملی، امنیت‌آفرینی و صیانت از ارزش‌های بنیادی انقلاب اسلامی و آمادگی سپاه برای همکاری همه جانبه با دولت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی دیدار کردند.

محمدزاده گفت: سرداران سپاه خواستند دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که در بیان و رویکردهای تبلیغی دولت پدید آمده را بدون واسطه و صریح با رئیس‌جمهور در میان بگذارند.

وی افزود: اگر جامعه اسلامی دچار تفرقه شده و به گروه‌های متعدد و یا به دوقطبی‌گری روی آورد، این خطر بزرگ برای نظام است.



فارس

ارسال نظرات