امام جمعه دره شهر گفت: در این مدت تحریم انجام گرفته بر علیه ما انچنان زیاد و شدید بود که اقابان خودشان به نقض روح و جسم برجام نیز اعتراف کردند
کد خبر: ۸۸۹۳۲۶۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره تحریمهای جدید امریکا گفت: اقایان علی رغم هشدارهای اکید رهبری در مورد بی اعتمادی به طرف مقابل، امضای جان کری را تضمین دانسته و و در قبال لبخندهای استکبار امتیازات زیادی به انها دادند

وی اظهار کرد: برجام حاصل اعتقاد برخی به اعتماد و انتظاردوستی داشتن از دشمنان قسم خورده ایران مانند امریکا بود.

قنبر بیگی افزود: در این مدت تحریم انجام گرفته بر علیه ما انچنان زیاد و شدید بود که اقابان خودشان به نقض روح و جسم برجام نیز اعتراف کردند.

وی اهانت امریکا به کشور ایران را حاصل رفتارهای نسنجیده اقایان دانست و یادآورشد: مجلس، دولت و تیم کارشناسی که برجام را در 20 دقیقه تایید کردند حال برای ارامش قلوب جریحه دار ملت ایران جوابی مقتدرانه و در خور به امریکا بدهند.

خطیب نماز جمعه دره شهر تصریح کرد: خوشبختانه شروع این جوابها با پرتاب موشک ماهواره براغاز شده و امیدواریم با از سرگیری غنی سازی اورانیوم نیز ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در این راه نیز از پارس کردن استکبار هراسی به دل راه ندهید زیرا وقتی ماه نورافشانی کند هو هو انها مهم نیست.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به جلسه سران سپاه و دولت اشاره کرد و افزود: تلاش دولت در جهت اتحاد بیشتر با نیروهای نظامی مانند سپاه بجای تخریب این عزیزان کاری خوب و پسندیده بود.

وی همچنین با اشاره به میئله حقوق بشر گفت: چگونه تا کسی در ایران بخاطر تجاوز، محاربه، قتل و یا مفسد فی لارض یودن اعدام می شود محافل دروغین حقوق بشر انرا محکوم می کنند اما امریکا و عربستان که در یمن، عراق، سوریه و افغانستان با بمبهای خوشه ای و تحریم غذایی دارویی هزاران نفر را به کام مرگ برده اند سکوت مرگباری دارند

قنبر بیگی یادآورشد: اقدام روز گذشته رژیم غاصب صهیونیستی در کشته و زخمی کردن صدها نماز گذار فلسطینی زیر سایه حمایت سکوت همین مجامع بین المللی و حقوق بشر انجام شد.

وی افزد:: ملت ایران بعنوان حامی همیشگی مظلومان عالم از مسلمانان جهان می خواهد از خواب غفلت بیدار شده و این غده سرطانی را ریشه کن کنند.

امام جمعه دره شهر در ادامه نیز ضمن نشکر از نماینده سابق حوزه جنوبی استان خاطرنشان کرد: تایید نکردن برجام توسط دکتر احمدی منتخب اسبق مردم این منطقه جای احسنت و تقدیر دارد.

ارسال نظرات