نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه برخی از کمیسیون‌ها در مجلس صرفا 2 نفر کار را در دست گرفته و بقیه حق اظهار نظر ندارند، گفت: این کمیسیون‌بازی و فراکسیون‌بازی تسلط دشمن را بر ما بیشتر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۴۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: طبق آیات الهی نخستین ویژگی شیطان رجیم  استکبار است و هیمین ویژگی سبب شد که شیطان از فرمان الهی سرپیچی کند و در برابر انسان سجده نکند.
 
وی افزود: بر این اساس اطاعت از مستکبران زمینه کفر و بی‌دینی را فراهم می‌کند.
 
علم الهدی با ابراز تاسف گفت: در داخل نظام و کشور برای آمریکا و استکبار جهانی در حوزه تحریم‌ها ریل‌گذاری می‌شود و این در حالی است که برخی می‌گویند پس از امضای برجام تحریم‌ها افزایش پیدا نکرده است.
 
وی ابراز داشت: از ابتدای امضای برجام  یا کالای خارجی وارد می‌شود و یا پروژه‌هایی اجرا می‌شود که فناوران داخلی ما برای اجرای این پروژه‌ها به مراتب ارجح هستند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش ورود کالای خارجی هستیم  وروز به روز هم به تعداد بیکاران جوانان ایرانی افزوده می‌شود.
علم الهدی تصریح کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس که در حقیقت نمایندگان مردم هستند نیز در این حوزه اقدامات خوبی انجام ندادند.
 
وی با بیان اینکه چرا نباید برخی نمایندگان نتوانند یک تذکر فرهنگی و یا اقتصادی بدهند، اشاره داشت: برخی از کمیسیون‌ها در مجلس صرفا 2 نفر کار را در دست گرفته و بقیه حق اظهار نظر ندارند.
 
عضو خبرگان رهبری در پایان گفت: این کمیسیون‌بازی و فراکسیون‌بازی تسلط دشمن را بر ما بیشتر خواهد کرد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها