امام جمعه شهرستان بردسکن بیان داشت: آن قداستی که وجه مشترک بین سپاه و نماز جمعه هست از عوامل پیوند دهنده این دو است و هر جا پیوندها با امور معنوی باشد این استحکام بیشتر است.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۳۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام امینی طی سخنانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرستان بردسکن به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: آن قداستی که وجه مشترک بین سپاه و نماز جمعه هست از عوامل پیوند دهنده این دو است و هر جا پیوندها با امور معنوی باشد این استحکام بیشتر است، لذا استحکام این دو بسیار عمیق است.
 
وی در ادامه افزود: دشمنان از عظمت و قدرت سپاه و بسیج می‌ترسند و این پیوند معنوی عامل استحکام است.
 
وی افزود:  زمانی که نمازگزاران حضور نیروهای سپاه و بسیج را در نماز جمعه می‌بینند یک فراغ بال و آرامش به آن‌ها دست می‌دهد لذا دعای خیر نمازگزاران شامل حال این نیروها می‌شود.
 
امینی ابراز داشت: شما پاسداران از قشر فرهیخته و تاثیر گذار جامعه هستید لذا خواهش اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان این است که نگاه نقادانه‌ای نسبت به این ستاد در صورت بروز نقص‌ها و کاستی‌ها داشته باشید  و اعضای ستاد نماز جمعه هم تلاش‌های خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن نماز جمعه خواهند نمود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مصوری امام جمعه موقت شهرستان بعد از خیر مقدم فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی گزارشی از عملکرد ستاد نماز جمعه در طول سال جاری و سال گذشته ارائه نمود .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها