فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : ما می‌توانیم در جناح‌ها وصف‌های مختلف سیاسی باشیم ولی فصل الخطاب مشترک همه جناح‌ها باید دین‌مداری باشد چراکه دین‌مداری راه شهید است پس در دین‌مداری همه باید با تمام توان مراقبت کنند.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۲۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،سردار مرتضی کشکولی شامگاه پنجشنبه در کنگره سرداران و شهدای محله پشت بازار خرم‌آباد ضمن تبریک دهه کرامت و گرامی داشت بیش از 200 شهید پشت بازار و 85 شهید مرصاد اظهار داشت: پدیده بی‌نظیر انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای عاشورا و کربلا است و این انقلاب با تأسی از محرم و عاشورا اتفاق افتاد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پیام عاشورا را به‌درستی دریافت کرد و از آن ظرفیت غنی یک صف آهنین به وجود آورد و در برابر کفر و نفاق شعار داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: پیام انقلاب اسلامی این بود که ما می‌خواهیم مستضعفان جهان حاکم شوند و مستکبران را از اریکه قدرت پایین بکشیم و پرچم عدالت‌خواهی را بلند کنیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی صرفاً به خاطر خون‌خواهی نیامد بلکه به وجود آمد تا آرمان شهدای کربلا را محقق کند که این واقعاً درس سنگینی است.

سردار کشکولی بابیان اینکه آرمان شهدا اسلام ناب را به صحنه اداره حکومت برگرداند، تصریح کرد: اعجاز دیگر انقلاب اسلامی این بود که ولی‌نعمتی مردم را با جسارت تمام فریاد زد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اعجاز دیگر انقلاب اسلامی آزادی بیان بود و آزادی رأی ملت که مردم را از استبداد رها کرد؛ اگر می‌بینید در فرانسه یا آمریکا سمبل آزادی به نمایش می‌گذارند آن آزادی کنترل‌شده است و هر کس رقابت می‌کند در ذیل دو جناح می‌تواند رقابت کند.

وی آزادی را حاصل خون شهدا دانست و گفت: انقلاب اسلامی سلطه و استیلای استکبار جهانی را برای نخستین بار به چالش کشید و آمریکا را نه‌تنها از ایران بلکه از منطقه بیرون کرد.

کشکولی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نفاق و منافق را برای همیشه مفتضح و از کشور بیرون کرد و حتی ضدانقلاب را در خارج از کشور را هم مفتضح کرد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را آزادی سرزمین‌های همسایه از زیر یوق استکبار دانست و اظهار داشت: این دستاوردهای خیره‌کننده از برکت خون شهدا است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان راه و خون شهدا را بازگشت به اسلام در همه اعصار دانست و افزود: ما می‌توانیم در جناح‌ها وصف‌های مختلف سیاسی باشیم ولی فصل الخطاب مشترک همه جناح‌ها باید دین‌مداری باشد چراکه دین‌مداری راه شهید است پس در دین‌مداری همه باید با تمام توان مراقبت کنند.

وی اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: یکی از خصایص انقلاب اسلامی تبعیت عاشقانه از ولایت‌فقیه است بنابراین ما با همه گرایشات سیاسی و فکری باید عاشقانه از ولایت‌فقیه تبعیت کنیم.

کشکولی با اشاره به اینکه خون شهدا منافقان را مفتضح کرد گفت: مرصاد نقطه عطف حذف دائمی منافقان سازمان‌یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات