خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین پایانی مسابقات استانی رفاقت مهر بر ضرورت ساخت اردوگاه فرهنگی امدادی آموزشی هلال احمر در شمالغرب کشور و تقویت حس بشر دوستی در جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی گفت: برگزاری مسابقات رفاقت مهر حس بشر دوستی را در جوانان تقویت کرده و آمادگی امدادی جوانان در مواجه با حوادث افزایش می یابد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر احمر به عنوان یک نهاد غیر دولتی عمومی با هدف کمک به انسان ها در راستای اهداف بشر دوستانه خود در بحث تهدیدات اجتماعی مانند مواد مخدرورود پیدا کردهو برنامه هایمتعددی را در قالب طرح پیمان اجرا کرده است.

کنعانی بیان کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ظرفیت های بالقوه بسیاری از جمله املاک و مستغلات دارد که ما بدنبال بالفعل کردن آن ها هستیم.

مدیر عامل استان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان برای پیاده کردن برنامه های فرهنگی امدادی خود نیاز به یک اردوگاه آموزشی فرهنگی امدادی دارد و ما تلاش خواهیم کرد در شهرستان های نزدیک به مرکز استان در صورت همکاری مسئولان شهرستانیفرمانداری ها و شهرداری ها نسبت به شناسایی و سخت اردوگاه در شمالغرب کشور اقدام کنیم.

ارسال نظرات