خبرهای داغ:

گرامیداشت هفتمین روز ۲ شهید گمنام در اهواز برگزار شد

با حضور خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم آئین بزرگداشت هفتمین روز ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۱۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

 به مناسبت هفتمین روز تشییع و تدفین 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس آئین بزرگداشتی در اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه نصرت و سپاه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

این برنامه همزمان با دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان اسلام و اهالی کوی ملت اهواز انجام شد و حاضران به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

بزرگداشت شهدای گمنام اهواز در کنار مزار مطهر آنها واقع در کوی ملت، انتهای خیابان اقبال، جنب مسجد قبا برگزار شد و مردم دیار سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید جواد داغری یاد این شهیدان بی‌نام و نشان را گرامی داشتند.

در این برنامه همچنین هفتمین روز بازگشت پیکر پاک و مطهر غواص شهید عبدالکریم کجبافی از شهدای اهواز در عملیات کربلای 4 نیز گرامی داشته شد.

در این برنامه مزار 2 شهید گمنام آرمیده در کوی ملت اهواز گلباران شد و حاضران آیاتی از قرآن کریم را به یاد شهدای قرائت کردند.

یکی از شهدای گمنام اهواز رزمنده دلاوری است که در زمان شهادت 36 سال سن داشت و در اسفند ماه سال 1362 در عملیات خیبر آسمانی شد.

این جوان ایرانی در منطقه عملیاتی جزایر مجنون به فیض شهادت نائل شد و پس از 34 سال پیکر پاکش توسط کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح تفحص شد و به خاک وطن بازگشت.

شهید دیگر نیز در هنگام شهادت 16 سال سن داشت که در بهمن ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 شهادت نصیبش شد و بال در بال ملائک به آسمان پرکشید.

این لاله بی‌نشان نیز در جزیره سهیل شربت شهادت نوشید و پیکر پاکش بعد از 31 سال به خاک وطن بازگشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها