فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین معارفه فرمانده مرزبانی این استان اقتدار و امنیت کشور را آبروی نظام خواند و گفت: مرزبانان به طور قطع در خط مقدم حراست از مرزها در تامین امنیت و اقتدار قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۵۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه انسجام ملی، قدرت سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری از شاخصه های تولید اقتدار برای هر کشوری بوده و افزایش آن ها موجب افزایش اقتدار هر کشوری است، افزود: هم اکنون جمهوری اسلامی در فراسوی مرزهای ایران در حال دفاع از مرزهای کشور است.
وی، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای ارتشی، سپاهی و مرزبانی فقط یک سرباز صرف نیستند که به مجموعه ای از بایدها و نبایدها تن دهند بلکه سربازی در رکاب فرمانده کل قوا هستند که بر اساس تکلیف الهی عمل می کنند.
سردار کریمیان تاکید کرد: امروز وحدت و انسجام بین مردم و مردم، مردم و مسئولان و نیروهای مسلح از نان شب واجب تر است مترصد ایجاد اختلاف هستند.
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی یادآور شد: نیروهای مسلح در کنار یکدیگر در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب با هستند و خون شهدای آن ها به هم آمیخته است و این پیمان خون را هرگز فراموش نخواهند کرد.

کریمیان در پایان سخنان خود از آمادگی سپاه عاشورا برای همکاری مرزبانی استان خبر داد و گفت: سپاه آذربایجان شرقی همچون گذشته آماده همکاری در دفاع از مرزها و امنیت و ... است.

ارسال نظرات