سردار شاهچراغی در یادواره شهدا شهر کلاته رودبار دامغان گفت: مرصاد نشانه تجلی خداست برای خار کردن کسانی که بیشترین جفا را نسبت به این مردم داشتند.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۰۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سیدمحمدتقی شاهچراغی در یادواره شهدای شهر کلاته رودبار دامغان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در حسینیه شهدا این شهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم اظهار کرد: همه ما باید روزی جواب خون شهدا را بدهیم و از خدا می خواهیم شرمنده شهدا نباشیم.

وی با تاکید بر ایستادگی افزود: شهدای مدافع حرم ایستادند و این الگو را از شهدا گرفتند که باید در مقابل دشمنان ایستاد و پا عقب نگذاشت اما متاسفانه امروز بعضی می خواهند اسم شهدا را از کوچه ها حذف کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: ایستادگی ها در عملیات های مختلف داشتیم و نمونه ای از آن عملیات مرصاد است که رزمندگان استان سمنان در این عملیات خوش درخشیدند و می توان گفت دست قدرت خدا در این عملیات کاملاً مانند عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر دیده شد.

وی تاکید کرد: مرصاد نشانه تجلی خداست برای خار کردن کسانی که بیشترین جفا را نسبت به این مردم داشتند و این نشانه بزرگی بر این مدعاست که دشمنان ما خار و ذلیل و رسوا هستند و اسلام و انقلاب و تفکر انقلابی پیروز نهایی میدان مبارزه است.

شاهچراغی ادامه داد: امروز ما هیچ راهی نداریم جز تمسک به راه شهدا چرا که شهدا بهترین بودند و شهدای مدافع حرم که جنگ را ندیدند با تمسک به شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس برای دفاع از اسلام قرآن رفتند.

وی عنوان کرد: برای موفقیت در مسیر پیش رو باید به راه شهدا و منش و رفتار آنها توسل کنیم تا موفق و پیروز باشیم.

در ابتدا این یادواره سرهنگ پاسدار اسحاق موحدیان جانشین سپاه استان و رئیس ستاد یادواره شهدا کلاته رودبار خیرمقدم گفت.

اجرای مداحی و مرثیه خوانی توسط مداح اهل بیت ابوالفضل بینائیان و اجرای خاطره گویی توسط مجری مهدی پناه از دیگر برنامه های این یادواره بود.

در این مراسم امام جمعه شهرستان دامغان و شهر کلاته رودبار و مسئولین شهرستانی و محلی و عموم مردم شهید پرور به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

لازم به ذکر است این مراسم به یاد 35 شهید و 3 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم شهر کلاته رودبار و در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها