وجود اضطراب و استرس وجود در جامعه امروزی موجب بروز سایر مشکلات شود و برای کاهش آن باید به تحکیم مبانی دینی و الگو سازی در جامعه بپردازیم.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۵۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در همایش حمایت روانی اجتماعی از دختران با اشاره به دوران گذار در جامعه گفت : تحکیم مبانی دینی و الگو سازی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهمترین رویکرد بهزیستی است.

محمد محمدی با بیان اینکه بهزیستی با سه رویکرد اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیتها و توانمند سازی معلولین و برون سپاری فعالیت می نماید افزود : اهتمام بر آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد ؛ طلاق را در دستور کار خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه امروزی وجود اضطراب و استرس است، اظهار داشت: همین موضوع می‌تواند موجب بروز سایر مشکلات شود و برای کاهش آن باید به تحکیم مبانی دینی و الگو سازی در جامعه بپردازیم.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه امروزی ، و افزایش آسیب ‌ها و ایجاد آسیبهای های نوپدید وجدید ,لازمه پیشگیری و اگاهسازی افکار عمومی در این زمینه بیش ازپیش احساس می شود.

وی با تاکید بر تلاش بهزیستی برای توانمندسازی معلولان عنوان کرد: این توانمندسازی در زمینه‌های تحصیل، رسیدگی به امورات پزشکی و اختصاص مسکن انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف بهزیستی برون سپاری امور به بخش غیردولتی است اضافه کرد: این نهاد از سال‌ها قبل به این نتیجه رسیده که خدمات مورد نیاز جامعه هدف و رسیدگی به امورات معلولین توسط عموم مردم انجام گیرد.

ارسال نظرات