نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

رعایت حجب و حیا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

رعایت حجب و حیا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و رعایت حجاب و عفاف ضربه محکمی به دشمنان است و زن با حجاب خود در جامعه می تواند در ترقی جامعه در همه حوزه ها موثر واقع شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۵۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در همایش حمایت روانی اجتماعی از دختران گفت: متاسفانه غرب نگاه ابزاری به بانوان دارد ولی اسلام به زن ارزش و بهای خاصی داده است که باید بانوان قدر این ارزش و جایگاه را بدانند.

آیت ا.. علی خاتمی با اشاره به اینکه نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند، افزود:اسلام نگاه واقع بینانه به بانوان دارد.

وی اظهار داشت: روایات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد زندگی حضرت معصومه (س) مملو از کرامت بود و روز دختر فرصتی ارزشمند برای تکریم آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: امروز دشمن در صدد است با ترویج بی‌غیرتی در جامعه روحیه استقلال‌خواهی و ظلم‌ستیزی در جامعه را کمرنگ کرده و بر آن مسلط شود.

آیت ا.. علی خاتمی گفت: رعایت حجب و حیا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و رعایت حجاب و عفاف ضربه محکمی به دشمنان است و زن با حجاب خود در جامعه می تواند در ترقی جامعه در همه حوزه ها موثر واقع شود.

وی با اشاره به اینکه فرزندان پاکدامن در دامن زنان پاکدامن تربیت می شوند بنابراین زنان با حجاب و عفاف خود نسبت به تربیت فرزندان پاکدامن تلاش کنند، اظهار داشت: دختران امروز مادران فردا هستند و باید دختران ولایی و فاطمی در جامعه تربیت شوند و این دختران با حجاب خود می تواند در عرصه های مختلف فعالیت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان ساخت: استان زنجان ۳ هزار شهید برای حفظ نظام و انقلاب تقدیم کرده است و این شهدا نیز در دامن پاک همین مادران عفیفه بزرگ شده بودند و شهید شدند و باید برای آینده مادران زینبی تربیت شوند.

ارسال نظرات